در راستای ترویج مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در قالب نقد و نظر:

نشست نقد و بررسی کتاب پناه در کتابخانه اخلاق برگزار می‌شود

تهران (پانا) - نشست نقد و بررسی کتاب پناه، نوشته الهام تیموری در راستای ترویج مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در قالب نقد و نظر، با حضور دوستداران ادبیات داستانی و اعضای کانون‌های ادبی منطقه ۱۴، در کتابخانه اخلاق برپا می شود.

کد مطلب: ۱۳۰۸۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست نقد و بررسی کتاب  پناه در کتابخانه اخلاق برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در راستای ترویج مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در قالب نقد و نظر کتاب پناه، با حضور نویسنده الهام تیموری و الهام اشرفی منتقد و با اجرای کارشناس مجری معصومه خوانساری و با شرکت اعضای کانون‌های ادبی منطقه ۱۴، زنگ داستان و علاقمندان به حوزه داستان نویسی برگزار می شود.

هویت و جوانان، مسئله هویت و خانواده، هویت و دین در جوانان و تاثیر انسان‌های موثر و محیط در شکل گیری نقش جوانان در مقابل مشکلات از جمله موضوعاتی است که در این نشست نقد و بررسی می شود.

پناه داستان دختری است که به دنبال آزادی و رهایی از قید و بندهای سنتی و مذهبی خانواده خود است. پس برای رسیدن به این آزادی با بهانه قبولی در دانشگاه، به تهران سفر می‌کند. او به موازات آشنا شدن اتفاقی در تهران با خانواده‌ مذهبی حاج رضا، در محیط دانشگاه با دوستانی آشنا می شود و به واسطه‌ آن‌ها درگیر چالش‌هایی می‌شود. کم‌کم و به دلیل اتفاقاتی، افکار و اعتقادات او وارد فاز جدیدی می‌شود.

در این سفر برای او حوادث غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد و تجارب جدیدی کسب می‌کند و همه‌ این‌ها در نهایت باعث می‌شود که او به دنبال پناه تازه‌ای به شهر خود برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار