برگزاری سلسله کارگاه‌های قصه و رنگ در کتابخانه اخلاق

تهران (پانا) - برای فراگیری تکنیک‌های داستان‌نویسی به کودکان، سلسله کارگاه‌های قصه و رنگ با حضور نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در کتابخانه اخلاق برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۱۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سلسله کارگاه‌های قصه و رنگ در کتابخانه اخلاق

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به منظور تبیین نحوه داستان نویسی برای کودکان، سلسله کارگاه‌های داستان کودک با حضور جعفر توزنده جانی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان روزهای 26 مرداد، 9 و 23 شهریور در کتابخانه اخلاق برپا می شود.

براساس این خبر، ادبیات کودک و تعریف آن، تعریف کودک، انواع کتاب کودک و تعریف آن، داستان کودک و ویژگی های آن و گروه های سنی و نقش آن در نوشتن کتاب کودک سرفصل های سلسله کارگاهی قصه و رنگ است.

در کارگاه های داستان کودک، توزنده جانی سعی دارد ویژگی های ادبیات کودک و اینکه نویسنده کودک بایستی کودک و ویژگی های آنها را بشناسد و اینکه آگاهی از عناصری که در خلق داستان کودک نقش دارند راهنمایی خوبی برای نویسندگان است و بالاخره آگاهی از تعاریفی که نهادهای مختلف از گروه سنی کودک ارائه می دهند را در این جلسات کارگاهی تشریح می کند.

جعفر توزنده جانی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، متولد 1341 در نیشابور است که کار خود را با کیهان بچه ها آغاز کرد و اولین مجموعه داستانش را با نام کوزه های آب در سال 1371 منتشر کرد و بیش از 15 اثر در حوزه کودک و نوجوان خلق کرده و با زبانی روان نوشته شده است در این کارگاه ها حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار