معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان گلبهار:

آموزش و پرورش گلبهار اخلاق‌مدار و جوان‌گرا است

گلبهار (پانا) - معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان گلبهار تاکید کرد آموزش پرورش گلبهار اخلاق‌مدار و جوان‌گرا است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش گلبهار اخلاق‌مدار و جوان‌گرا است

فاطمه علوی اظهار کرد: دانش آموزان در دنیای مجازی آن دسته از احساسات چهره به چهره را فراموش کردند که این موجب می‌شود مسئولیت سنگینی بر دوش معلمان باشد. بچه ها نیازمند توجه و مهربانی هستند. قطعا یک ماه اول باید با دانش آموز ارتباط بگیرند، چون بسیاری از دانش آموزان درگیر آسیب‌های مختلفی بوده و از آموزش حضوری دور بودند، بنابراین بهتر است در یک ماه اول به ارتباط با دانش‌آموز بپردازید.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه دانش‌آموز را پذیرفتیم و با او ارتباط برقرار کردیم باید دانش آموز را با قوانین و مقررات و آن نظم کلاسی که در جهت تعلیم و تربیت او موثر است آشنا کنیم. باید با دانش آموزان مدارا کنیم، اگر معلم هستید باید مراقب جو دانش آموز، کلاس و مدرسه باشید.

معاون آموزشی آموزش و پرورش گلبهار در پایان خاطرنشان کرد: با جو مدارس گلبهار باید آشنایی پیدا کنیم که علت آن چند فرهنگی بودن مدارس گلبهار است و بهتر است یک برنامه‌ریزی شامل ۵ بازه قبل از مهرماه، بازگشایی مدارس، نوبت اول و دوم و تابستان داشته باشیم تا در حرفه کاری خود موفق‌تر عمل کنیم.

مسئول حراست آموزش و پرورش گلبهار نیز ضمن تشکر از معاون آموزشی بیان کرد: نگاه و توقعی که از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان داریم بسیار بالا است و امیدواریم این عزیزان در حرفه کاری خود موفق عمل کنند. ما به عنوان یک معلم باید در نحوه ارتباط‌گیری با اولیا دانش آموزان یکسری حدود و قانون تعیین کنیم و در مدرسه با مدیر، ارتباط موثری داشته باشیم.

ابوالقاسم سراوانی در ادامه تصریح کرد: ما علاوه بر اینکه در محیط مدرسه، معلم هستیم در خارج از محیط مدرسه نیز به عنوان یک شخص فرهنگی و الگو هستیم و توقع می‌رود یکسری مسائل و نکات را مثل حفظ پوشش و عفت چه در دنیای واقعی و چه در فضای مجازی رعایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار