رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران:

شورای شهر هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب در شهرداری تهران ندارد

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب در شهرداری ندارد، گفت چرا باید بدون اطلاع و شناخت دست به تغییر در مدیریت زد؟ شرکت بهره‌برداری مترو یکی از نهادهای مهم است و در آستانه بازگشایی مدارس تغییر این مدیریت صورت گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهر هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب در شهرداری تهران ندارد

احمد صادقی در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن قدردانی از نیروهایی که در مرزها به زائران خدمات رسانی می‌کنند، گفت: از شهردار تهران نیز در راستای راه‌اندازی شنبه‌های امید و افتخار قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: تغییرات در سال دوم شهرداری تهران آغاز شده و امری جاری و ساری است؛ شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونین وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد اما هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.

صادقی همچنین تصریح کرد: چرا باید بدون اطلاع و شناخت دست به تغییر در مدیریت زد؟ شرکت بهره‌برداری مترو یکی از نهادهای مهم است و در آستانه بازگشایی مدارس تغییر این مدیریت صورت گرفته و سرپرست جدید در بدو ورود، برخی معاونین را بدون رعایت ملاحظات عزل کرده و به افراد جدید مسئولیت داده است.

وی افزود: این موضوع به هدررفت پول شهروندان و انگیزه کارکنان منجر خواهد شد؛ فراموش نکنیم که هر هدف ارزشمندی با استفاده از نیروهای خدوم شهرداری میسر خواهد شد، لذا از شهردار تهران تقاضا می ‌ءنیم که بدون مشورت و شناخت از انتصاب مدیران خودداری و چرایی عزل برخی مدیران اعلام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار