اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای دستگاه برتر جشنواره شهید‌رجایی استان زنجان شد

زنجان (پانا) - بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی مجموع شاخص‌های جشنواره شهید‌رجایی استان زنجان، ادارت کل آموزش فنی و حرفه‌ای، امور مالیاتی و بیمه سلامت به ترتیب بالاترین امتیازات را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای دستگاه برتر جشنواره شهید‌رجایی استان زنجان شد

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان زنجان امروز (یکشنبه 20 شهریور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان برگزار شد.

عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص‌ها در 5 گروه تقسیم‌بندی شده بودند که ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای، امور مالیاتی، بیمه سلامت، شرکت آب و فاضلاب و اداره کل امور اقتصادی و دارایی به ترتیب در گروه‌های «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی»، «تولیدی و خدماتی»، «سلامت و رفاه اجتماعی»، «زیربنایی و توسعه زیرساخت» و «عمومی و قضایی» رتبه برتر را کسب کردند.

رتبه دوم در گروه‌های مذکور نیز به ترتیب به ادارات کل ورزش و جوانان، هواشناسی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و ثبت احول رسید.

بر اساس این نتایج، ادارات کل تعزیرات حکومتی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ترتیب اولین و دومین دستگاه در بیشترین میزان درصد رشد عملکرد را طی یک سال گذشته داشته و بانک صنعت و معدن نیز به عنوان بانک برتر استان زنجان معرفی شد.

در بخش برگزیدگان اقدامات اجرایی نیز دادگستری کل استان زنجان در اجرای سند تحول دولت مردمی و سیاست‌های قوه قضائیه، صداوسیما در ترویج الگوی خانواده ایرانی - اسلامی، اداره کل راه و شهرسازی در اقدام موثر برای تامین مسکن ملی، شرکت برق منطقه‌ای در مقررات‌زدایی و تسهیل امور مرتبط با سرمایه‌گذاری، شرکت گاز در اجرای مصوبات سفر استانی ریاست‌جمهوری و اداره کل حفاظت محیط زیست و شهرداری زنجان نیز در استقرار زیرساخت داده‌های مکانی (SDI) به عنوان دستگاه‌های برگزیده معرفی شدند.

عملکرد دستگاه‌های اجرایی با رویکرد اثربخشی و عدالت‌محوری ارزیابی شد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در این آیین گفت: تمرکز جشنواره به استقرار نظام مدیریت عملکرد بوده و جشنواره شهید رجایی، فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان خدمتگزاران نظام با امام راحل و شهیدان به‌ویژه شهدای دولت است.

ناهید نجفی با بیان اینکه در این دوره تلاش بر این شد که ارزیابی‌ها اثربخش و عدالت‌محور باشد، اظهار کرد: 70 دستگاه اجرایی شامل 57 دستگاه و 13 بانک در این دوره و در 3 محور شاخص‌های عمومی، شاخص‌های اختصاصی و شاخص‌های استانی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی شاخص‌های عمومی با 8 شاخص در بستر سامانه ارزیابی عملکرد کشوری با 1000 امتیاز، شاخص‌های اختصاصی با 570 شاخص و 850 امتیاز و شاخص‌های استانی نیز در 3 شاخص با 150 امتیاز انجام شد.

نجفی افزود: بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی مجموع شاخص‌های مذکور در جشنواره شهید رجایی استان زنجان، ادارت کل آموزش فنی و حرفه‌ای، امور مالیاتی و بیمه سلامت به ترتیب بالاترین امتیازات را کسب کردند و متوسط تحقق عملکرد مجموع دستگاه‌های اجرایی نیز بیش از 81 درصد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار