تصویب 65 میلیارد تومان برای راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و معدنی بوشهر

بوشهر(پانا) - معاون اقتصادی استاندار بوشهر از تصویب تسهیلات اعتباری برای تسریع در راه‌اندازی طرح‌ها و رفع مشکلات آنها خبر داد و گفت در این زمینه برای اجرا و تسریع در اجرا ۹ طرح تولیدی، معدنی و خدماتی پرداخت ۶۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

کد مطلب: ۱۳۰۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تصویب 65 میلیارد تومان برای راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و معدنی بوشهر

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با اشاره به تشکیل این جلسه با هدف کمک به فعال‌سازی و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی اظهار کرد: در این جلسه برای تسریع در کارخانه گچ‌بری تنگستان راهکارهای لازم ارائه و قرار شد اکتشافات لازم معادن این طرح قبل از صدر مجوز به‌منظور تعیین میزان ذخیره مورد نیاز انجام شود.

وی انجام مطالعات مراحل اول و دوم معدن یاد شده توسط مشاور را از دیگر موارد دانست و تصریح کرد: پس از انجام مطالعه و شناسایی ذخایر معدنی نسبت به صدور مجوز اقدام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تسریع در راه‌اندازی هتل در شهر دلوار را از دیگر مصوبات جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه هماهنگی لازم برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز انجام شد.

باستین از حل مشکل بدهی مصرف گاز و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه تولید کربنات کلسیم شهرستان دشتی خبر داد و بیان کرد: در این جلسه پرداخت تسهیلات اعتباری چند طرح صنعتی و معدنی تصویب شد که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها اقدامات خوبی برای تسریع در راه‌اندازی این واحدها و کمک به حل مشکلات آنها صورت گرفت

وی از تصویب تسهیلات اعتباری برای تسریع در راه‌اندازی طرح‌ها و رفع مشکلات آنها خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه برای اجرا و تسریع در اجرا 9 طرح 65 میلیارد تومان به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن اشتغال در طرح‌های یاد شده خاطر نشان کرد: در 9 طرح یاد شده زمینه تثبیت اشتغال 150 نفر و پیش‌بینی اشتغال 300 نفر در رفع مشکلات آنها برای فعال‌سازی و تأمین سرمایه مورد نیاز واحدها فراهم می‌شود.

باستین حل مشکلات واحدهای تولیدی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: بهترین لحظات من زمانی است که موانع سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برداشته شود.

وی ادامه داد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید نتیجه بخش و رفع کننده موانع تولید باشد و شرایط را برای سرمایه‌گذاری و پیشبرد کار تولید کننده تسهیل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار