آغاز به کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان زنجان

زنجان (پانا) - مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان زنجان با حضور معاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور ، استاندار زنجان و جمعی از مسئولین آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این مراسم مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تأکیدات ریاست جمهوری در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل کارگروهی در جهت رفع موانع تولید، وزارت کشور نامه‌ای در جهت ایجاد مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ابلاغ نمود.

وی تصریح کرد: در استان زنجان هم این مرکز در راستای رسیدگی سریع و رصد نحوه بررسی مشکلات توسط دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شد که به این منظور سامانه‌ای طراحی‌شده که واحدهای تولیدی مکلف هستند مشکل واحد را در سامانه درج نمایند.

فغفوری ادامه داد: بلافاصله درخواست مشکل واحد تولیدی در سازمان مدنظر قرار می‌گیرد و درصورتی‌که مشکل توسط سازمان قابل‌حل باشد بلافاصله مرتفع شده و نتیجه اقدام در سامانه درج می‌شود.

وی یادآور شد: درصورتی‌که مشکل مرتبط با سایر دستگاه‌های اجرایی باشد هر دستگاه اجرایی که نماینده مستقر را در محل مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری دارند منتقل‌شده و پس از رفع مشکل نتیجه در اسرع وقت به دبیرخانه مرکز ارائه شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: درصورتی‌که مشکل توسط دستگاه اجرایی قابل‌حل نباشد باوجود مستندات به دبیرخانه منعکس و درنهایت مشکل مربوطه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار مطرح می‌گردد.

وی افزود: واحدهای تولیدی به‌صورت 24 ساعته امکان ثبت‌نام و ثبت مشکل را در سامانه مذکور دارند که دبیرخانه مکلف به بررسی موضوع و ارجاع به دستگاه مربوطه در اسرع وقت هست.

در ادامه این جلسه دکتر هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور سرمایه‌گذاری اقتصادی بهترین عبادت محسوب می‌شود و در این راستا باید شرایط لازم جهت فعالیت این سرمایه‌گذاران فراهم گردد.

وی افزود: ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای جوانان یکی از ضروریات کشور در وضعیت امروز می‌باشد که در این راستا باید از سرمایه‌گذاران حمایت‌های لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار