امام جمعه خلیل آباد:

دشمنان سعی می‌کنند اربعین را یک رویداد ناامن جلوه دهند

حضور میلیونی زائران اربعین توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

خلیل آباد (پانا) - امام جمعه شهرستان خلیل آباد گفت دشمنان سعی می‌کنند اربعین را یک رویداد نا امن جلوه دهند تا مردم از این مسیر دور شوند ولی حضور میلیونی مردم در اربعین نیز این توطئه‌ها را خنثی کرده و نشان می‌دهد که مسلمان با یکدیگر متحد هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان سعی می‌کنند اربعین را یک رویداد ناامن جلوه دهند

حجت الاسلام و المسلمین علی ناهیدی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اربعین حسینی، اظهار کرد: برترین شعائر الهی، شعائر حسینی و حماسه‌ عاشورا است که در ماه محرم به اوج خودش رسید و این رسالت الهی در ماه صفر با محوریت اولیه امام حسین(ع) است و در روز عاشورا، امام سرمایه گذاری کردند و جلوی اقتدار و بازگشت اسلام را به جاهلیت گرفتند و فقط آن سرمایه عظیم عاشورایی به اهل‌بیت علیه السلام واگذار شد.

وی ادامه داد: امام زمان (عج) به نام امام حسین نهضت جهانی خویش را آغاز می کند و وقتی امام زمان می خواهند در کنار خانه خدا بعد از ظهور خود را به مردم معرفی کنند خودشان را به وسیله جدّشان امام حسین معرفی می کنند. این برای این است که اربعین حسین یک روز فقط به عراق محدود بود امّا امروز جنبه جهانی پیدا کرده و زائرین از ۵ قاره جهان در مراسم عظیم اربعین حسینی حضور پیدا می کنند.

امام جمعه شهرستان خلیل آباد اذعان کرد: این راهپیمایی اربعین به صورت خودجوش به وجود آمد و رویدادی است و یک حرکت کاملاً مردمی است و یکی از برکت های مهم اربعین زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) و سازماندهی انصار المهدی و شناخت دشمنان اسلام و حق است.

ناهیدی گفت: دشمنان سعی می کنند اربعین را یک رویداد ناامن جلوه دهند تا مردم از این مسیر دور شوند ولی حضور میلیونی مردم در اربعین نیز این توطئه ها را خنثی کرده و نشان می دهد که مسلمان با یکدیگر متحد هستند.

وی با اشاره به اینکه اربعین حسینی یک طوفان از معرفت و محبت اهل بیت (ع) است که توطئه های دشمنان را خنثی می کند، عنوان کرد: اراتمندان حسینی به پیام ها و توصیه های ستاد هماهنگی اربعین حسینی توجه لازم را داشته باشند.

نماز جمعه شهرستان خلیل آباد در این هفته با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان و همچنین دانش آموزان بسیجی در محل مسجد جامعه خلیل آباد برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل دهنویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار