کارشناس قرآن، عترت و نماز شهرستان قرچک :

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «مهندسی فکر، فردایی بهتر» در شهرستان قرچک

قرچک(پانا)_ کارشناس قرآن، عترت و نماز شهرستان قرچک در جلسه و کارگاه آموزشی با موضوع «مهندسی فکر، فردایی بهتر» با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب,، دانش‌آموزان را آینده‌سازان و پرچم‌داران انقلاب اسلامی خواند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «مهندسی فکر، فردایی بهتر» در شهرستان قرچک

علی میرزایی کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه‌ و کارگاه آموزشی با موضوع «مهندسی فکر، فردایی بهتر» که با نخبگان قرآنی در سالن ثقلین اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزارشد، خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: شما دانش‌آموزان طلایه‌داران انقلاب هستید که لازم است برای ساختن آینده خود را آماده کنید، که این آمادگی به دو مسئله شایستگی و شایسته بودن شما وابسته است؛ دانش‌آموزان قرآنی که با داشتن ایمان و حجاب خود و قرآن بعد شایستگی را در خود نهادینه کردید، اما مسئله دوم شایسته بودن را لازم است که به دست آورید و با شرکت در این جلسات قرآنی این امر را می توانید به تحقق برسانید .

وی در ادامه به بررسی هدف تشکیل کلاس‌ها اشاره کرد و گفت : هدف از تشکیل این کلاس‌ها یادگیری و ارتقاء دانش دانش‌آموزان است؛ شما باید خودتان را برای ده سال آینده آماده کنید همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند، که شما دانش‌آموزان آینده سازان این انقلاب هستید .

میرزایی خطاب به دانش‌آموزان، تصریح کرد : دانش‌آموزان باید خودتان را برای ورود به عرصه‌های جدید آماده کنید؛ یعنی بتوانید به مرحله خودسازی و آمادگی برسید. ممکن است همین فردا امام زمان(عج) ظهور کند و اگر می‌خواهید در دولت امام زمان خدمت کنید باید که در این راه تلاش کنید؛ تفکر نشانه عقل است و کسی که تفکر دارد راه درست را در زندگی انتخاب خواهد کرد و کسی که از قدرت تفکر محروم باشد راه را بیراهه می‌رود .

خبرنگار دانش‌آموز : کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار