مرتضوی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهوری از مهر آغاز می‌شود

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از آغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهوری از مهر امسال خبر داد و گفت ‌دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهوری و اعضای کابینه از اواسط مهر ‌و با تفاوت‌هایی در نحوه انجام این سفرها از جمله در بخش نظارت و پیگیری وعده‌ها و مصوبات آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهوری از مهر آغاز می‌شود

سیدصولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران‌ با بیان اینکه تلاش دولت بر این است که اشتغال رونق پیدا کند و سفره مردم مطلوب‌تر شود، اظهار کرد: دور اول سفرها تمام شد و جمع‌بندی صورت‌ گرفت و در جلسه امروز به تامین باقی مانده منابع در سال ۱۴۰۰ خواهیم‌ پرداخت.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری افزود: با تخصیص اعتباری که اخیرا در نظر گرفته شد، از سوی سازمان برنامه و بودجه ۶۱ درصد از تعهدات دولت از محل منابع عمومی تا پایان شهریور پرداخت‌ می‌شود، یعنی تخصیص داده شده و توسط خزانه تا پایان شهریور پرداخت خواهد شد. در یک برنامه زمان‌بندی تا پایان سال تمام تعهدات دور اول از محل منابع عمومی پرداخت می‌شود.

مرتضوی افزود: هنوز مشخص نیست که دور دوم سفرهای استانی از کدام استان آغاز شود اما از اواسط مهرماه سفرها آغاز می‌شود با تفاوت‌هایی از جمله تاکید بر نظارت رئیس‌جمهوری بر تحقق وعده‌ها، مصوبات و سفرها و همچنین هدف‌گذاری بر اشتغال و با این‌نگاه که به مسکن‌ و اشتغال توجه ویژه‌ای شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار