مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در اختتامیه اردوی قطبی سازمان دانش‌آموزی گلستان:

ساحت‌های سند تحول را می‌توان در سازمان دانش‌آموزی عملیاتی کرد

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به ‌شاخصه‌های اصلی سند تحول بنیادین درباره ‌دانش‌آموز تراز انقلابی، تاکید کرد که می‌توان با همکاری دانش‌آموزان شش ساحت سند تحول بنیادین را در ‌سازمان دانش‌آموزی جاری کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ساحت‌های سند تحول را می‌توان در سازمان دانش‌آموزی عملیاتی کرد

مراسم اختتامیه اروی قطبی سازمان دانش‌آموزی استان گلستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، معاونت پرورشی فرهنگی اداره کل و برخی مسئولان استانی برگزار شد.

در ابتدا سید‌رضا نظری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کربلا گفت: برای ما موجب افتخار است که در حضور فرزندان شهدا هستیم و با آنها همکاری می‌کنیم. پس از حادثه کربلا وقتی همسر و فرزندان شهدا را، به همراه حضرت زینب به‌عنوان اسیر نزد عبیدالله بن زیاد بردند، او که خود را پیروز این نبرد می‌دید، برای اینکه زخم زبانی به اهل بیت امام حسین ـ علیه السّلام ـ بزند رو به حضرت زینب کرد و گفت: در این نبرد چه دیدی؟ دختر حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین (ع) پاسخ داد: "ما رأیتُ الّا جمیلاً" چیزی جز زیبایی ندیدم. مگر می‌شود که در چند روزی، تمامی اعضای خانواده را شهید کنند و در پایان بگویی چیزی جز زیبایی ندیدم؟.

وی عنوان کرد: در طول زندگی بهترین محلی که انسان را می‌سازد و دوران سازندگی انسان به خوبی طی می‌شود در محلی است که نامش یکی از نام‌های تشکل باشد، چرا که کار و فعالیت تشکیلاتی کاری ساختارمند است. انسان در کار تشکیلاتی ساخته می‌شود، بنابراین موفق‌ترین انسان‌ها در کره زمین کسانی هستند که در ساختار تشکیلاتی قرار گرفته‌اند و ما در اینجا در کنار یکدیگر بودن را می‌آموزیم.

نظری بیان کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی سند تحول بنیادین که در خصوص دانش آموز تراز انقلابی است، فعالیت در همین تشکل‌هاست و ما می‌توانیم با همکاری دانش‌آموزان شش ساحت سند تحول بنیادین را در تشکیلات سازمان دانش‌آموزی جاری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار