در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا انجام شد؛

کشف 2 هزارمیلیارد ریال انواع کالای قاچاق در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 2.5 میلیون قلم انواع کالای قاچاق خبر داد و گفت کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از 2 هزارمیلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف 2 هزارمیلیارد ریال انواع کالای قاچاق در تهران

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی اظهار کرد: طرح سراسری و استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و واپایش انبارها و محل‌های دپو کالا هفته گذشته به‌مدت 72 ساعت با رصد اطلاعاتی، ‌‌‌‌شناسایی و استخراج آدرس انبارهای سطح شهر تهران و شهرستان ری اجرا شد.

وی افزود: این طرح با هماهنگی قضایی و تشکیل تیم‌های مشترک با‌ همکاری سازمان صمت و سازمان تعزیرات حکومتی و استفاده از 140 اکیپ گشت از نیروهای پلیس اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا 17 باب انبار پلمپ‌‎‌،14 دستگاه خودرو توقیف و تعداد 46 نفر بازداشت که 39 پرونده تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2 هزار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار