رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزعنوان کرد:

کسب مقام اول کشوری سرود سلام فرمانده به دانش‌آموزان ناشنوای البرز رسید

کرج (پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش آموزان ناشنوا شرکت کننده در مسابقات فرهنگی ، هنری کشوری که از تاریخ 5 لغایت 8 شهریورماه به میزبانی استان مازندران در شهر ساری برگزار شد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول کشوری سرود سلام فرمانده  به دانش‌آموزان ناشنوای  البرز رسید

عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز بیان کرد: اهداف مسابقات فرهنگی و هنری در سطح مدرسه ، استان و کشوراز جمله پرورش روحیه تلاش و تعهّد به منظور توسعه مهارت های مورد نیاز فرد و اجتماع شناخت و همچنین به رشد، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوّه و تقویت انگیزه دانش آموزان نیز اشاره نمودند.

وی پرورش روحیه مشارکت جویی، مسئولیت پذیری، تعامل و همدلی بین دانش آموزان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت ، ایجاد رقابت سالم و غنی سازی اوقات فراغت در قالب شناخت و آموزش هنر، آداب، رسوم مطلوب جامعه اسلامی و پاسداری از میراث فرهنگی و معنوی کشور بیان کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در ادامه بیان کرد: 9 دانش‌آموز دختر با آسیب شنوایی از مدرسه باغچه‌بان موفقیان، که به هفدهمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری کشور در رشته هنرهای آوایی اعزام شده بودند ، مقام اول سرود سلام فرمانده را به خود اختصاص دادند.

کشاورزدر پایان ضمن تبریک به دانش آموزان وخانواده آنان ، مدیریت و پرسنل مدرسه باغچه بان موفقیان ، و مجموعه آموزش و پرورش استثنایی آرزوی موفقیت بیش از پیش را برای ایشان از خداوند متعال خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار