رییس قطب ٥ اردوهاى قطبى اعضاى سازمان دانش آموزى:

اردوهای دانش‌آموزی دنباله‌رو اهداف تربیتی در آموزش و پرورش هستند

ارومیه (پانا) -رییس قطب ٥ اردوهاى قطبى اعضاى سازمان دانش‌آموزى گفت اردوهای دانش‌آموزی دنباله‌رو اهداف تربیتی در آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای دانش‌آموزی دنباله‌رو اهداف تربیتی در آموزش و پرورش هستند

حسین عباس زاده در گفت و گو با پانا در رابطه با تأثیرات برگزارى اردوهاى هدفمند دانش آموزى گفت: هر برنامه و فعالیت هدف محور در هر بخش از جامعه تأثیرات مثبتى را ثبت مى کند، اردوهاى دانش آموزى نیز چون اهداف تربیتى خاصى را دنبال مى کنند موجب شکل گیرى ارتباطات و روابط اجتماعى بزرگ دانش آموزان مى شود.

وى گفت: افراد حاضر در اردوهاى سازمان دانش آموزى در طى سالیان مختلف دوستى هاى نزدیک و محکمى را تشکیل داده اند، این دانش آموزان پس از دوران دانش آموزى افرادى موفق در موضوعات اجتماعى،فرهنگى و حتى حوزه کارى هستند.

رییس قطب ٥ اردوهاى قطبى اعضاى سازمان دانش آموزى در خصوص اردوى قطبى گفت: پس از اعلام میزبانى استان آذربایجان غربى در قطب ٥ اردوهای قطبی سازمان دانش آموزى، روند برگزاری اردو را به سه بخش برنامه ریزی، آماده سازى و اجرا تقسیم بندى کردیم.

عباس زاده گفت: جانشین، مشاور و مسول و اعضای کمیته هاى کمیته هاى اجرایى، فرهنگى و مذهبى، آموزش، پشتیبانى ، روابط عمومى و رسانه و همچنین کمیته ارزیابى مشخص شدند؛در مرحله بعدى مشکلات و نواقصات اردوگاه معلم حصاء شد.

وى با اشاره به موضوعات مربوط به اردوگاه معلم گفت: اردوگاه معلم ارومیه داراى ظرفیت بالایى در زمینه های سخت افزاری است اما با مشکلات جاری متعددى دست و پنجه نرم مى کرد که با هماهنگى هاى به عمل آمده برخى از این مشکلات برطرف و آماده میزبانى از اردوى قطبى شد.

رییس سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى گفت: با وجود اساتید و مدرسین خبره در منطقه شمال غرب کشور ،مهارت هاى ٥ گانه اردویى با جدیت و حساسیت بیشتر در اردوى قطبى دنبال مى شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار