مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش دبیر ملاردی در جشنواره الگوهای برتر تدریس

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از کسب رتبه دوم کشوری هجدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس توسط دبیر ملاردی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دبیر ملاردی در جشنواره الگوهای برتر تدریس

سعید تیموری‌راد از کسب رتبه دوم کشوری هجدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس توسط دبیر ملاردی خبر داد و گفت: نرگس کریمی ستوده نیاسر دبیر ملاردی شاغل در آموزشگاه شهدای اقتدار، رتبه دوم کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس در محور اینفوگرافیک درس شیمی را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با تأکید بر لزوم توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان به ویژه در زمینه آشنایی با آموزش‌های الکترونیکی اذعان کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس در دو بخش علمی و عملی برگزار می‌شود تا همکاران متناسب با فضا و امکانات موجود، الگوهای مناسبی برای تدریس فراهم کنند و با ارائه آنها به سایر همکاران گامی موثر در جهت کیفیت بخشی به آموزش برداشته شود.

وی در مورد ضرورت برگزاری جشنواره الگوهای نوین تدریس تصریح کرد: پرداختن به نقش محوری معلم، ترویج روش‌های هدفدار و جذاب، بکارگیری ابزار شناخت استعدادها و چالش‌ها و ایجاد فرصتی برای ظهور استعدادها، خلاقیت و نوآوری در میان معلمان در جهت بهبود فرایند تعلیم و تربیت از اهداف مهم این جشنواره است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار