یک طلبه حوزه‌ علمیه در رباط‌کریم:

تنها راه مقابله با کفر و جبهه باطل، مقاومت است

رباط‌کریم(پانا) - یک طلبه حوزه علمیه امام خمینی(ره) رباط‌کریم گفت که تنها راه مقابله با کفر و جبهه باطل، مقاومت است و ما این مقاومت را از قیام سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) به ارث برده‌ایم.

کد مطلب: ۱۳۰۴۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تنها راه مقابله با کفر و جبهه باطل، مقاومت است

سمیه سعیدی، طلبه حوزه علمیه امام‌خمینی در رباط‌کریم است که در زمینه‌های مختلف فرهنگی و دینی سخنرانی و نشست برگزار می‌کند.

سمیه سعیدی طلبه حوزه علمیه امام‌خمینی رباط‌کریم در گفت‌وگو با پانا درباره‌ موفقیت لبنان اظهار کرد:«مردم لبنان بعد از ۱۸ سال توانسته‌اند رژیم اشغالگر صهیونیستی را از قسمتی از خاک کشور خود یعنی فلسطین بیرون کنند. آنها برخلاف تبلیغاتی که می‌شد مبنی بر اینکه با وجود گنبدآهنی رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است ثابت کردند که این‌گونه نیست.»

وی در ادامه افزود:«به نظرم تنها راه مقابله با کفر و جبهه باطل، مقاومت کردن است. ما این مقاومت را از قیام سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) به ارث برده‌ایم و انقلاب‌اسلامی ما هم در واقع الگو گرفته شده از همین شیوه‌ و روش است. ما سعی کرده‌ایم این نهضت را زنده نگه داشته و به همه مسلمانان جهان یادآور شویم که مقاومت اگرچه هزینه زیادی دارد اما به مراتب هزینه‌اش از تسلیم شدن در برابر کفر بسیار کمتر است.»

او درباره نمایشگاهی که با این موضوع برگزار شد گفت:«در این نمایشگاه با قراردادن عکس شهدای انقلاب‌اسلامی، شهدای جنگ‌تحمیلی، مدافعان‌حرم و شهدای جنگ‌تحمیلی کشورهای دیگر مانند فلسطین را به نمایش بگذاریم و نشان دهیم که همه‌ آنها یک فکر، یک هدف و یک ریشه دارند و آن مقاومت‌اسلامی با تکیه بر نصرت الهی است.»

سعیدی درباره حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و به شهادت رسیدن تعداد از کودکان فلسطینی چنین گفت:« حملات رژیم صهیونیستی به غزه تازگی ندارد و آنها همیشه سعی داشته‌اند در مناسبت‌های مختلف با حمله به نوار غزه با شهادت‌رساندن مردم بی‌گناه مانع از به وجود‌آمدن لبنانی دیگر شوند. این رژیم‌ غاصب‌ صهیونیستی فکر می‌کرد که به خاطر تحولات عراق، افکار عمومی از اتفاقاتی که در منطقه غزه می‌افتد غافل هستند در حالی که نمی‌دانند مردم آگاه هستند. در واقع با به شهادت رساندن آلا عبدالله قدوم ماجرای کربلا را برای ما تداعی کردند و اینکه این رژیم تفکری همچون تفکر کودک‌کشی بنی‌امیه را به ارث برده‌اند.»

او در ادامه خاطرنشان کرد:«البته چشم‌های‌بیدار و گوش‌های‌شنوا باید این موضوع را ببینند و درک کنند که حملات رژیم‌صهیونیستی نشان از دستپاچگی و هراس آنها است؛ اگرچه از نظر تجهیزات‌نظامی و رسانه‌ای ممکن است دستشان پر باشد اما ما سلاحی داریم که یک نفر از ما می‌تواند ده نفر از آنها را حریف باشد و آن سلاح ایمان است. آنها ایمان به خداوند ندارند و کاخ‌هایشان همانند لانه‌عنکبوت سست و بی‌پایه است، گاهی با یک اشاره و سخن کوتاه سیدحسن‌نصرالله دچار هراس و ترس می‌شوند و انشاالله همین ترس باعث نابودی آنها خواهد شد.»

سعیدی درباره سهم مردم ایران در این زمینه این طور ادامه داد:«مردم ایران سهم عمده‌ای در شکست رژیم‌صهیونیستی دارند و کسانی که فرزند واقعی ایران هستند در هر کجای جهان این را می‌دانند، ملت ایران چه با فرستادن ادوات جنگی و چه با حمایت معنوی مثل جمعه آخر ماه رمضان حمایت خود از مردم فلسطین به جهانیان نشان داده و با همین حمایت کوچک معنوی انشالله سهم عمده‌ای در پیروزی مردم فلسطین خواهند داشت.»

دانش‌آموز خبرنگار:مهدیه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار