بخشدار فشافویه به مناسبت هفته دولت عنوان کرد:

تشریح عملکرد شش ماهه بخشداری فشافویه

فشافویه (پانا)-بخشدار فشافویه به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت عملکرد شش ماهه گذشته بخشداری فشافویه را تشریح کرد و گفت شهیدان رجایی و باهنر بارزترین الگو برای مدیران و مسئولینی هستند که در مسیر انقلاب و فعالیت‌های جهادی حرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح عملکرد شش ماهه بخشداری فشافویه

هادی حسین خانی گفت: در دولت کریمه آیت الله رئیسی، مردم پشتیبان دولت و نقشی محوری دارند و مسئولین و کارگزاران نیز در دولت سیزدهم خدمتگزار مردم هستند.

وی شهیدان رجایی و باهنر را بارزترین الگو برای مدیران و مسئولینی که در مسیر انقلاب و فعالیت‌های جهادی حرکت می‌کنند، خواند و افزود: در بخش فشافویه با همراهی و تعامل امام جمعه و ادارات و دستگاه‌های اجرایی و همچنین دعای خیر خانواده معظم شهدا و مردم ولایی، اقدامات مطلوبی در حوزه خدمات رسانی و زیرساخت‌ها صورت گرفته است.

حسین‌خانی عنوان کرد: با آغاز مسئولیت بنده در بخشداری فشافویه اساسی ترین مشکلات بخش احصاء و با برنامه ریزی و هدف‌گذاری رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت. در حوزه کشاورزی برای احیای دشت طلایی در بخش فشافویه اقداماتی همچون تامین آب و احقاق حقابه کشاورزان صورت گرفت و از طریق شهرستان، استان و مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های لازم انجام شده که در آینده‌ای نزدیک این اقدامات به ثمر خواهد رسید.

وی افزود: یکی از اقدامات زیرساختی مهم گازرسانی به روستاهای فاقد دهیاری بخش فشافویه است که بازدید‌های میدانی توسط مدیران استانی و شهرستانی انجام و ضمن پیگیری‌های لازم، اجرای این طرح در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گرفته است.

بخشدار فشافویه ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری همواره بعنوان نقشه راه جامع است و یکی از تاکیدات ایشان پیرامون شعار "تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" است که در بخش فشافویه تحقق این شعار بصورت ویژه پیگیری می‌شود و طی آن ضمن دیدار با تولیدکنندگان، از واحدهای صنعتی و تولیدی بخش فشافویه بویژه شهرک صنعتی شمس آباد بازدید و ضمن بررسی موانع و مشکلات، مطالبات آنان از طریق ستاد تسهیل شهرستان پیگیری و مرتفع میشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، اجرای طرح پایش تصویری، ایجاد کلانتری دوم بخش فشافویه، تقویت زیرساخت های مخابرات، کمربندی شهر حسن آباد، آزادسازی اراضی ملی و نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها از دیگر مواردی است که پیگیری و اقدامات کارشناسی برای حصول نتیجه لازم صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار