به مناسبت هفته دولت

افتتا‌ح 27 طرح عمرانی، ورزشی و بهداشتی با اعتبار 168 میلیارد تومان در بهاباد

بهاباد (پانا) - در دومین روز از هفته دولت درآئینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، 27 طرح مختلف با اعتباری بالغ بر 168 میلیارد تومان در شهرستان بهاباد افتتاح‌ و کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتا‌ح 27 طرح  عمرانی، ورزشی و بهداشتی با اعتبار 168 میلیارد تومان در بهاباد

معاون سیاسی، امنیتی استانداری یزد در آئین افتتاح این طرح‌ها ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر به خدمات دولت در مناطق استان یزد اشاره کرد و گفت: باید خدمات و تلاش‌های دولت برای رفاه مردم در جامعه تبیین و منعکس شده تا سبب امیدواری بیشتر مردم شود .

علی اکبر عزیزی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در یک سال گذشته گفت: این دولت با شجاعت و جدیت، در یک سال گذشته خدمات ارزنده‌ای را انجام داده که شاید کمتر به آن پرداخته شده و تبیین شده است .

وی افزود: هفته دولت حاوی این پیام است که دولت‌مردان، کارگزاران و ما مسئولان و مدیران باید در مشی و سبک مدیریتی خود، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند .

عزیزی با اشاره به اینکه خدمت به مردم با جلب همکاری اقشار مختلف جزو اهداف دولت است ، افزود: خدمت رسانی به مردم با مشارکت همه آحاد جامعه و تلاش مضاعف مدیران باید با قوت و درایت در استان پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری یزد در حال اجرا بودن طرح‌ها و پروژه‌های مهم در نقاط مختلف این شهرستان را از برکات نظام اسلامی و دولت دانست و گفت: از هر فرصت و ظرفیتی برای پیشبرد شهرستان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنیم و هفته دولت، بهترین مناسبت برای تبیین خدمات دولت به مردم است .

معاون استاندار یزد در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت احمدآباد بهاباد بر خطر پیری جمعیت اشاره کرد و گفت: مردم نسبت به فرزندآوری در جامعه توجه کافی داشته باشند تا رشد جمعیت در جامعه اضافه شود و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم برای ازدواج و مسکن جوانان صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم فرماندار بهاباد در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر، اهتمام دولت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام گذشته را پاس داشت و گفت: هدف ما دراین دولت اتمام کارهای نیمه تمام سالهای قبل بوده است .

طرح‌های افتتاح شده در شهرستان بهاباد، افتتاح سالن ورزشی اتحاد و ساختمان اداری ورزش و جوانان بهاباد با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد ریال ،کلنگ زنی آغاز عملیات اجرائی احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی آب شهری بهاباد با اعتبار پیش‌بینی شده 195 میلیارد ریال، بهرهبرداری از پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان بنستان بهاباد با اعتباری بالغ بر 190 میلیاردریال ، بهره برداری از جاده ارتباطی پرکان - ببروئیه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرائی کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی طیور بهاباد درروستای فردوسیه آسفیچ با اعتبار پیش بینی شده 800 میلیارد ریال، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرائی ساخت اورژانس بین جاده ای روستای درب هنز بهاباد به همت خیر حاج محمد حیدری، افتتاح و بهره برداری از مرکز جامع سلامت روستای احمد آباد بخش مرکزی بهاباد و افتتاح اورژانس بین جاده ای طریقالرضا در جاده بهاباد چادرملو از جمله طرح‌هائی بود که در بهاباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار، امام جمعه و رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان ومدیران کل به بهره برداری رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار