نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی:

هنر دولت، گره نزدن اقتصاد کشور به مذاکرات است

سمنان (پانا) - نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی و زیرساخت‌های هسته‌ای، به‌خوبی در حال پیشرفت است، گفت هنر دولت این بود که اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
هنر دولت، گره نزدن اقتصاد کشور به مذاکرات است

عباس گلرو، در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان سمنان، همراه با آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان که با حضور وزیر بهداشت در تالار استاد شهید مرتضی مطهری سمنان برگزار شد، با اشاره به باور دولت در لزوم ایجاد تحول؛ بیان کرد: این باور منجر به ایجاد تحولات گسترده و برون رفت از بن بست تحریم و مسائل هسته ای، حل مشکلات داخلی و خارجی شده است.

وی ضمن اشاره به ۳۱ سفر استانی صورت گرفته توسط دولت سیزدهم در یک سال اخیر، عنوان کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور از نظر برقراری ارتباط نزدیک با مردم و حل مشکلات دارای اهمیت است.

نماینده مردم در خانه ملت با عنوان این مطلب که اعتبارات نقدی مناسبی در راستای شروع عملیات اجرایی پروژه های راکد و نیمه تمام استان از محل سفر ریاست جمهوری تخصیص یافت، افزود: بیمارستان مهدی‌شهر، پس از سال‌ها در این دولت به بهره‌برداری رسید که از نظر امکانات با کمبودهایی مواجه است و مطالبه به‌حق مردم در این خصوص به پیگیری و توجه ویژه نیاز دارد. همچنین شهرستان سرخه نیز به دلیل جدید‌التأسیس بودن، نیازمند توجه ویژه در حوزه بهداشت و درمان است تا طی برنامه‌ریزی آینده‌محور پیشرفت داشته باشد.

گلرو، عملکرد دولت در حوزه کنترل بیماری کرونا را موفقیت آمیز خواند و تصریح کرد: واردات خوبی در بحث واکسن کرونا برای حفظ جان هموطنان شکل گرفت که از ۷۰۰ نفر مرگ بر اثر کرونا در روز به زیر ۱۰ مورد در مقطعی هم رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها در بخش تخصصی سرطان سمنان مهیا است، اما در بحث رادیوتراپی مشکل دارد، گفت: طرح دارویار از اقدامات ارزنده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که از وزیر تشکر می کنم. دولت طی یک سال گذشته تحولات داخلی و خارجی را با باور مستحکم در جهت اتکا به استعدادهای درون کشور شکل داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار