با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رقم خورد؛

آغاز اجرای طرح مهارت‌های هیجانی اردویی دانش‌آموزی (مهاد) در مشهد مقدس/ ویدئو

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت اجرای طرح مهاد موجب ایجاد و تقویت مهارت‌های اجتماعی، کار گروهی، حل مساله، مهارت‌های زندگی، مسئولیت‌پذیری، شادابی و نشاط دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح مهارت‌های هیجانی اردویی دانش‌آموزی (مهاد) در مشهد مقدس/ ویدئو

اصغر باقرزاده در جریان بازدید از اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس گفت: زیرساخت‌ها و فضای این اردوگاه به دلیل قدیمی بودن نیاز به رسیدگی و بازسازی دارد اما بحمدلله و با تلاش بی‌وقفه همکاران ما در اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، معاون پرورشی اداره‌کل و مسئول اردوگاه، رنگ و بوی زندگی با حضور بچه‌ها به اینجا بازگشته است.

وی افزود: اردویی که امروز با عنوان مهاد در حال برگزاری است، ترکیبی از مهارت‌ها، موقعیت‌های تربیتی و حتی برنامه‌های متنوع آموزشی را شامل می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همکاران ما در این اردو با طراحی بخش‌های مختلف، بچه‌ها را در محورها و موضوعات آموزشی، مهارتی و تربیتی فعال کرده‌اند و نکته مهم این است که عمده برنامه‌ها توسط خود بچه‌ها اجرا می‌شود.

باقرزاده تصریح کرد: حتی مشاهده کردم که سبک برنامه به صورتی است که در ازای هر فعالیت قابل قبولی که هر دانش‌آموز و عضو اردویی در اینجا انجام می‌دهد یک اعتبار کاغذی به او پرداخت می‌کنند تا بتواند نیازهای ضروری این روز را برای خودش تامین کند.

وی در پایان گفت: این نوع برگزاری سفر تربیتی یا همان اردو می‌تواند الگویی برای همه همکاران ما در سراسر کشور باشد.

گفتنی است طرح مهارت‌های هیجانی اردویی دانش‌آموزی (مهاد) ویژه مقطع متوسطه اول پسرانه است که با هدف ایجاد و تقویت مهارت‌های اجتماعی، تعامل و کارگروهی، حل مساله و ماجراجویی، مهارت‌های زندگی، مسئولیت‌پذیری و شادابی و نشاط از تاریخ دوم تا دهم شهریورماه در اردوگاه‌ها شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار