پویش همکلاسی مهربان در شهرستان کوهرنگ آغاز شد

کوهرنگ (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ از راه‌اندازی پویش همکلاسی مهربان در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش همکلاسی مهربان در شهرستان کوهرنگ آغاز شد

رضا شیروانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ در گفت وگو با پانا با اعلام این خبر عنوان کرد: « در آستانه نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و آغاز بهاری دیگر از تعلیم و تربیت،حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ برای کمک به تامین نوشت افزار و لباس مدرسه دانش آموزان نیازمند، پویشی را با عنوان همکلاسی مهربان ، برگزار کرده است. »

وی افزود: « ترویج فرهنگ کمک و انفاق به همنوعان نیازمند، مشارکت در امور خیر و ایجاد روحیه نوع دوستی و احساس مسئولیت نسبت به نیازمندان از جمله اهداف مهم برگزاری این پویش است. »

شیروانی در ادامه از مردم خواست تا با پیوستن به این پویش، دانش آموزان نیازمند را در تامین لوازم التحریر و پوشاک مدرسه، یاری رسانند.

وی در پایان گفت: « عموم مردم شهرستان جهت مشارکت و سهیم شدن در این امر خیر می توانند با مراجعه به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی واقع در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ،کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کنند. »

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار