شروع عصرجدید مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری با مدیریت فرماندار

شهرری (پانا) - جلسه رسمی مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری با حضور و ریاست فرماندار ویژه این شهرستان جهت شروع عصر جدید این مجمع در فرمانداری‌ ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شروع عصرجدید مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری با مدیریت فرماندار

علی عبداللهی، دبیر مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری، در جلسه‌ای با محوریت رونمایی از مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری که به ریاست حمید زمانی، فرماندار شهرستان ری و مسئولین کارگروه های مجمع برگزار شد با اشاره به اینکه در دوران مدیریت جریان انقلاب با حضور جوانان انقلابی و گام دومی، این مجمع تشکیل شد، گفت: این مجمع متشکل از جوانان علاقه‌مند از اقشار مختلف منطقه که به منظور کمک به ساماندهی امور خویش و ارتقای آن نسبت به نظام‌مند کردن فعالیت‌هایشان در حوزه تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی، اطلاع‌رسانی، مشارکت و همکاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: مجمع مشورتی با رویکرد کارگروهی و تعامل برای تعیین اولویت‌های جوانان، ترسیم نقشه راه و ارائه پیشنهادات اجرایی در حوزه‌های مرتبط با جوانان در راستای ایفای نقش فعال در جامعه و کمک به توسعه تشکیل شده است.

عبداللهی با بیان اینکه ترویج‌، تسهیل و ارتقای سطح کمی و کیفی مشارکت های جوانان در جامعه از جمله اهداف تشکیل مجمع مشورتی جوانان است، اظهار کرد‌: این مجمع با بیش از ۲۰۰ عضو که از ۵ بخش ۶ شهر با هدف گفتمان سازی موضوع جوان باوری و جوان یاوری در جامعه، تقویت روحیه خودباوری و انقلابی، ظرفیت‌سازی برای جانشین پروری و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی و اطلاع‌رسانی مناسب، آگاهی بخشی و بهبود وضعیت و شاخص‌های جوانان نیز از دیگر اهداف تشکیل این مجمع است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه با اعضایی که در دوره قبل در کنارشان بودیم تشکیل و هدایت شد و در حال حاضر با تغییراتی که شکل گرفته بصورت تخصصی تر در دوره‌ جدید ادامه خواهیم داد. در کارگروه‌های مختلف تقسیم کار شده که مباحث و مشکلات تبادل نظر می‌شود و نماینده هر کارگروه مطالبه‌گری، انتقادات، پیشنهادات و مشورت‌های خود را مطرح و به دستگاه‌ها ارجاع می دهند.

در ادامه حمید زمانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای مشورتی جوانان گفت‌: جای بسی خوشحالی است که در کنار جوانان فرهیخته و مطالبه گر هستم و به صراحت باید گفت به محتوای قابل تعظیم و احترام این جمع افتخار می‌کنم. در حال حاضر زمان برای تحقق آرمان‌های زیبای شما بهترین موقعیت است‌، تمرکز ما باید خدمت و تلاش برای رضایت مردم باشد و این وقتی شما را در کنارشان احساس کنند صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: ساختار مجمع مشورتی طبق فونداسیون قوی باید طبقات مختلف را درست چیدمان کند و در کنار آحاد مردم با استقلال و تواضع پیش برود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در حوزه جوانان این است که مشکلات این قشر باید دغدغه همه مسئولان باشد، بیان کرد: همواره بر استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف تاکید شده و قطعا در شهرستان ری نیز مدیران باید استفاده از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان را در اولویت قرار دهند. با یک برنامه ریزی قوی، سازمان یافته و با قدرت این مجمع را پیش ببرید و مجموعه فرمانداری و شخص بنده هم در تمام زمینه ها کنار شما جوانان خواهم بود.

قابل توجه است سجاد عباسی به عنوان دبیر کارگروه‌های شورای مشورتی جوانان و امیر‌حسین خسروشاهی به عنوان دبیر کارگروه رسانه نیز نقطه نظرات خود را در راستای پیشرفت اهداف این مجمع بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار