مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سربیشه:

شرایط کرونایی، باعث تغییر در شیوه‌های آموزشی و پرورشی شد

سربیشه (پانا) ـ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سربیشه تغییر در شیوه‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان را محصول شرایط کرونایی در دو سال اخیر برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شرایط کرونایی، باعث تغییر در شیوه‌های آموزشی و پرورشی شد

علیرضا زنگویی دوم، مدیریت آموزش و پرورش سربیشه، در گفتگوباخبرنگار پانا گفت : تربیت دانش آموزانی در تراز تمدن فرهنگ ایرانی و اسلامی و پرورش آینده سازان در مکتب انقلاب اسلامی موضوع بسیار مهم و حساسی است که مورد توجه خادمین تعلیم و تربیت قرار دارد.

وی، از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: شرایط کرونایی دغدغه‌‌های عظیمی برای والدین، دانش‌آموزان، معلمان و عوامل اجرایی مدارس و همچنین سردرگمی‌ها و نگرانی‌هایی برای والدین با شرایط جدید تحصیلی به وجود آورده است.

مدیریت آموزش و پرورش سربیشه، اضافه کرد: شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار نظام مقدس تعلیم و تربیت و بازوی توانمند فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی زمینه توسعه نظام تعلیم تربیت را فراهم می آورد.

وی رسالت این شورا را، تحقق اهداف آموزشی و پرورشی، تعالی فرهنگ، تعلیم و تربیت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز، توسعه آموزش و پرورش با اعتماد بر خرد جمعی و در سایه بهره مندی از نظرات متخصصین و صاحب نظران امر مقدس تعلیم و تربیت و مشارکت همگانی دانست.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش سربیشه افزود: شورای آموزش و پرورش برای موثر بودن تعلیم و تربیت و بالندگی و پویایی در این نهاد مقدس از هیچ کوششی فرو گذار نکرده است.

زنگویی دوم، یادآور شد: با حرکت در زیست بوم جدید می توان از ظرفیت همه ذینفعان در حوزه های مختلف برنامه ریزی، اجرا و نظارت به صورت جدی بهره مند شد و به سوی تمرکز زدایی حرکت کرد.

به گفته مدیر آموزش و پرورش سربیشه، شورای آموزش و پرورش در سوق دادن تصمیمات و جلب مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله مرکز بهداشت و درمان و خیرین در تجهیز مدارس به ملزوماتی چون نرم افزار و سخت افزارهای لازم برای آموزش مجازی، گام های مؤثری برداشته است.

دانش آموز خبرنگار پانا : مطهره محمودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار