علیرضا عبدی:

معلمان به معنای واقعی در شرایط کرونایی جانفشانی کردند

ساری (پانا) - رئیس سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش در آیین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران خاطرنشان کرد معلمان بیشترین خسارت جسمی، روحی، روانی و اقتصادی را از شرایط کرونایی در مقایسه با دیگر اقشار جامعه متحمل شدند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان به معنای واقعی در شرایط کرونایی جانفشانی کردند

علیرضا عبدی، در آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران در ساری عنوان کرد: جایگاه ارزنده معلمان در شرایط کرونایی به معنای واقعی برجسته نشد، اما باید در ادامه مسیر، برای اعتلای جایگاه فرهیختگان تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این که دانش آموزان به دلیل افت تحصیلی از شرایط کرونایی آسیب دیدند، اما خسارت‌های جسمی، روحی و روانی و همچنین اقتصادی معلمان از شیوع این ویروس بسیار بیشتر از دیگر اقشار جامعه بود و فرهنگیان با وجود همه‌گیری کرونا، نگذاشتند که آموزش و پرورش در کشور تعطیل شود.

عبدی اینگونه ادامه داد: معلمان به معنای واقعی در شرایط کرونایی جانفشانی کردند و به طور حتم دولت سیزدهم برای گره‌گشایی از مشکلات این قشر فرهیخته تلاش خواهد کرد.

عبدی همچنین با بیان این که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشور در حال شروع شدن است، گفت: باید همه ما به معنای واقعی برای تحقق این برنامه در تلاش باشیم.

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار