ترویج ولایت مداری و فضایل اخلاقی گامی مهم در زیست بوم جدید

بیرجند(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی خراسان جنوبی از ترویج فضایل اخلاقی در بین دانش آموزان و فرهنگیان، بر مبنای اصل ولایت مداری به عنوان گامی مهم و اولویت اول اهداف برنامه‌های پرورشی استان در زیست بوم جدید یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ترویج ولایت مداری و فضایل اخلاقی گامی مهم در زیست بوم جدید

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در گفتگو با خبرنگار پانا،پیرامون برنامه های حوزه های تربیتی در زیست بوم جدید بیان داشت: هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش؛ تربیت متربیان در همه ی ابعاد بر اساس ساحت های تعریف شده جهت رسیدن به مراتبی از حیات طیبه است.

وی با اشاره به حساسیت و پیچیدگی فرآیند تربیت نسل جدید در عصری که تعاملات اجتماعی از شکل حضوری فاصله گرفته، تصریح کرد: لازم است جریان سازی نوین تربیتی با حفظ اهداف اصلی در حوزه فعالیت های قرآن، عترت و نماز، فرهنگی هنری، اردوگاه ها، مشاوره، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و امور تربیتی در زیست بوم جدید شکل گیرد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به برگزاری سی و ششمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور، ترویج فضایل اخلاقی در بین دانش آموزان و فرهنگیان، ایجاد روحیه امید، نشاط، خودباوری و اعتماد به نفس بر مبنای اصل ولایت مداری را اولویت اهداف برنامه های پرورشی این استان در زیست بوم جدید دانست.

به گفته حسینی،پایش عملکرد فعالیت ها و برنامه های پرورشی،وتربیتی2سال گذشته،درفضای مجازی،به منظور شناسایی مشکلات،آسیب هاوارائه راه حل برای رفع آن،درراستای ارتقای اثربخشی برنامه های پرورشی مدارس، یکی از اولویت های حوزه پرورشی و تربیتی استان به شمار می رود.

خبرنگار دانش آموز پانا: محدثه حسامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار