فرماندهی نیروی انتظامی نیشابور:

مرگ و میر ناشی از تصادفات در نیشابور کاهش داشته است

نیشابور (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، عملکرد انتظامی این شهرستان را قابل قبول دانست و از کسب رتبه دوم نظرسنجی مردمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مرگ و میر ناشی از تصادفات در نیشابور کاهش داشته است

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: در سال 1401 تاکنون چهار قتل داشته ایم که با این آمار کاهش 40 درصدی نسبت به سال گذشته را به دنبال داشته و تمام قتل ها بررسی و کشف شده است.

وی افزود: در سرقت ها 24 درصد کاهش داشته ایم. سرقت های مهم 6 درصد کاهش و سرقت های خرد 14 درصد افزایش داشته است، ولی جزء معدود شهرستان هایی هستیم که نسبت به سال 99 کاهش سرقت را داشته ایم.

وی بیان کرد: همچنین در نیشابور در پنج سال متوالی، کاهش متوفیان تصادفات برون شهری و درون شهری را داشته ایم.

حسینعلی زاده ادامه داد: در سال 1400 نسبت به 99 به میزان 51 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشتیم، ولی در سال 1401 تاکنون 45 درصد کاهش کشفیات داشته ایم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملکرد انتظامی شهرستان مورد رضایت است و فرماندهی ناجا در دو نوبت از این مجموعه تجلیل کرده است و در نظرسنجی مردمی نیز مقام دوم را کسب کرده ایم.

فرماندهی پلیس راهور نیشابور نیز با اشاره به مبحث تصادفات، گفت: در بحث تصادفات درون شهری با توجه به افزایش 40 درصدی تردد، در سه سال متوالی، کاهش فوتی تصادفات را داشته ایم و در سال 1401 نیز 12 درصد کاهش جانباختگان را داشتیم. از این آمار، 44 درصد متوفیان ناشی از واژگونی و 16 درصد موتورسیکلت بوده است.

وی بیان کرد: محورهای نیشابور به سبزوار با 34 درصد و نیشابور به مشهد با 17 درصد بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. بیشترین علت تصادفات، عدم توجه به جلو با 35 درصد و بیشترین ساعات وقوع تصادفات بین ساعت 16 تا 20 با 31 درصد و بیشترین نوع خودرو، سواری با 61 درصد بوده است. همچنین محور باغرود یکی از محورهای بحرانی است که باید توجه ویژه به آن معطوف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار