فرمانده سپاه قم:

فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس، آسیب‌ها را شناسایی کنند

قم (پانا) - فرمانده سپاه استان قم گفت فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی باید آسیب‌های هر مدرسه را شناسایی و برای آن‌ها راهکارهای مطلوبی را پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس، آسیب‌ها را شناسایی کنند

سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در همایش افتتاحیه دوره آموزشی ولایت که در دبیرستان آزادگان کهک برگزار شد، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امتداد عاشوراست، عنوان کرد: عاشورا زمانی نیست که متوقف شود.

وی افزود: ما صرفا به دنبال گرامیداشت یک روز در گذشته نیستیم، بلکه عاشورا هر سال همان عاشورای سال 61 هجری است، چراکه درگیری بین حق و باطل تا آخر الزمان استمرار دارد و ما باید بدانیم که در کدام جبهه قرار داریم.

موحد تاکید کرد: از نقاط قوت ایران اسلامی قدرت رهبری و ولایت فقیه و همچنین اتحاد و تبعیت مردم از رهبری است و ما در بحران‌های اساسی و مهم با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستیم بر دشمنان غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه مشکل آمریکا با نفس و اصل انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: اینکه یک دولت برای خودش تصمیم بگیرد و به آمریکا بگویید «نه»، برای آمریکا قابل پذیرش نیست، به همین علت طی دهه‌های اخیر هر کاری را برای براندازی نظام اسلامی انجام داده‌اند اما به لطف خداوند متعال انقلاب با پشت سر گذاشتن سختی‌ها قوی شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان نقش مهمی در انقلاب داشتند، عنوان کرد: امروز ما در یک جنگ ترکیبی ناجوانمردانه قرار گرفته و تشخیص حق و باطل اگر نگاهمان به ولایت نباشد بسیار سخت است و در این جنگ نقش‌آفرینی دانش‌آموزان از اهمیت بیشتری برخودار است و سخت‌تر هم شده است.

موحد با بیان اینکه دانش‌آموزان باید جنگ امروز را باور کنند، تصریح کرد: فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی که از خود دانش‌آموزان هستند می‌توانند طی دوره فرماندهی خود یک تجربه مطلوب را کسب کرده و به شیوه مطلوب در میدان ایفای نقش کنند.

وی از وجود آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در برخی از مدارس یاد کرد و گفت: فرماندهان واحدهای مقاومت باید آسیب‌های هر مدرسه را شناسایی کرده و برای آنها راهکارهای مطلوبی را پیدا کنند.

موحد با تاکید بر اینکه هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دنبال تمدن‌سازی اسلامی است و در این مسیر به جوانان نیازمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار