علیرضا صیادی:

۸۰۰ دانش‌آموز آذربایجان‌ شرقی در طرح ولایت دانش‌آموزی ۱۴۰۱ حضور می‌یابند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش از برگزاری طرح یاوران ولایت استان با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در ۴دوره پنج روزه برای ۲۰۰ دانش‌آموز در اردوگاه الغدیر تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۸۰۰ دانش‌آموز آذربایجان‌ شرقی در طرح ولایت دانش‌آموزی ۱۴۰۱ حضور می‌یابند

طرح یاوران ولایت دانش آموزان بسیجی که نماد هویت دینی و ملی است با دوره های معرفتی، تشکیلاتی و توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در اردو گاه الغدیر تبریز برگزار می شود.

علیرضا صیادی در آیین افتتاحیه این طرح، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه حق گفت: به گواهی قرآن شهیدان زنده اند و ناظر بر اعمال ما هستند. زندگان واقعی شهدا هستند و مردگان روی زمین تنها اعتقاد دارند که آنها مرده اند.
وی افزود: شهدا با بصیرت کامل راه الهی در پیش گرفته اند و از جایگاه عبادت قدم در راه قرب الهی برداشته اند. شهیدان افتخارات این مرز و بوم هستند و آرامش امروزمان را مدیون آنها هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کسب افتخارات فراوان برای کشور در سایه شهدا را یادآور شد و گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما اکنون در اسارت دشمن بودیم.
شایان ذکر است: طرح یاوران ولایت استان با حضور ۸۰۰دانش آموز دختر و پسر در ۴دوره پنج روزه برای ۲۰۰دانش آموز در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار