زندگی حاج قاسم مملو از تجربه و درس‌های مهم

مشهد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس در اردوی طرح مثل حاج قاسم گفت زندگی حاج قاسم مملو از تجربه و درس‌های مهم زندگی است. حاج قاسم بهترین الگو برای دانش‌آموزان امروزی است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
زندگی حاج قاسم مملو از تجربه و درس‌های مهم

مرتضی نظرنژاد در این اردو با خبرنگار پانا گفت و گو کرد و گفت:زندگی حاج قاسم مملو از تجربه و درسهای مهمی که می‌توانیم بهترین الگوها را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم. ایشان با داشتن مدیریت جهادی و شجاعانه و ارتباط بسیار محکم با خدای خودش کسب بهترین موفقیت‌ها را در جهان به یادگار گذاشت.

وی گفت:این شهید والا مقام در دورترین مناطق و جاهای محروم می رفتند و با مهربانی دل مردم را بدست می آورند جالب اینکه همین کارها را در میدان جنگ هم انجام و با قلب رئوف و پر مهر حق پدری را برای رزمندگان انجام می دادند ولی با دشمنان با شجاعت و قدرت رفتار می‌کردند.

نظرنژاد تاکید کرد: هر کدام از این شهدای ما می توانند گره گشا در زندگی مان باشند،ما اگر یک شهید را بعنوان دوست خودمان انتخاب کنیم و ارتباط بگیریم مطمنا در زندگی ضرر نخواهیم کرد.

وی ادامه داد:ما در ۸سال دفاع مقدس شهدای خیلی بزرگی را از دست داده ایم که انشالله بتوانیم‌ سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی ها و شهدای عزیزمان را الگو خود قرار دهیم و راهشان را ادامه دهیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ بیان کرد:یکی از هدف های برگزاری اینگونه اردوها این است که دانش آموزان با سرلوحه قرار دادن سیره معصومین ،راه شهدا و اباعبدالله الحسین را طی کنند.گفتنی است این اردو به همت دبیرستان بادامچی در اردوگاه مازندران واقع در مشهد مقدس برگزار شد.

خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار