عضو هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق خبر داد؛

سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان در کمتر از یک ماه پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته موسسه در کمتر از یک ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان در کمتر از یک ماه پرداخت می‌شود

حمید باقرنژاد گفت: در راستای انتظارات بحق اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شاهد تغییرات و اتفاقات مثبتی در فرایند پرداخت سهم الشرکه اعضای بازنشسته هستیم که به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل واحد مدیریت امور اعضا در موسسه، افزود: به دنبال تقویت زیرساخت‌ها و سیستم اعضای موسسه، سود سال مالی مربوط به دوره 27 (از مهر 1399 لغایت شهریورماه 1400) دو ماه زودتر از سال‌های قبل و تنها دو هفته پس از برگزاری مجمع پرداخت و موجب رضایت و خشنودی اعضای بازنشسته شد.

باقرنژاد تصریح کرد: سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته اولین وجوهی است که پس از بازنشستگی به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه واریز می‌شود، بنابراین تلاش کردیم زمان این واریزی از دو ماه به کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات کاهش یابد.

عضو هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، تسریع در زمان واریزی‌ها را نتیجه درایت، نگاه و دغدغه تیم مدیریت فعلی موسسه نسبت به خواسته‌ها و انتظارات فرهنگیان عضو دانست و تاکید کرد: در آینده نزدیک، برنامه‌های راهبردی در راستای اهداف موسسه و در جهت تکریم و رضایت‌مندی هر چه بیشتر اعضا را عملیاتی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار