رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان با رویکرد تمدن نوین اسلامی را بر عهده دارد

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان گفت سازمان دانش‌آموزی طبق بیانیه گام دوم انقلاب، وظیفه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان با رویکرد تمدن نوین اسلامی را بر عهده دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان با رویکرد تمدن نوین اسلامی را بر عهده دارد

پیش‌اردوی قطبی پیشتازان استان زنجان روز چهارشنبه(۲۶ مرداد) برگزار شد.

راویه قاسمی امروز در پیش‌اردوی قطبی پیشتازان استان زنجان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایشان فرمودند به بنیاد جوان ایرانی، پایداری ایرانی، ابتکارهای ایرانی و بسیاری از عرصه‌ها به چشم تکریم می‌نگرند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما نیز بر این باور و اعتقاد هستیم، خاطرنشان کرد: گفت: سهم ما در بیانیه گام دوم انقلاب، تربیت دانش‌آموزان این سرزمین با رویکرد تمدن نوین اسلامی است.

قاسمی افزود: از این رو تلاش بر آن خواهیم داشت تا در راستای اهداف عالی سازمان که همان زمینه‌سازی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است، قدم‌های محکمی برداریم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان ادامه داد: در تلاش هستیم تا دانش‌آموزان را به‌گونه‌ای تربیت کنیم که خود را در مقابل خدا، خویش، خلقت و خلق، پاسخگو بدانند و بتوانیم شعار دانش‌آموزباوری و دانش‌آموزیاوری را اِعمال کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی ملی به‌صورت قطبی طی روزهای آینده گفت: از دانش‌آموزان پیشتاز استان زنجان انتظار می‌رود تا با حضور فعال در اردوی قطبی به نحو احسن از کلاس‌ها استفاده کنند و نام استان زنجان در اردوی قطبی را سربلند و پرآوازه نشان دهند.

قاسمی با اشاره به عضویت بیش از ۴۲ هزار دانش‌آموز استان در سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: دانش‌آموزان حاضر در پیش‌اردوی قطبی از بین ۴۲ هزار دانش‌آموز انتخاب شده‌اند پس برای حضور فعال در اردوی قطبی باید تمام تلاش خود را به کار ببرند.

وی با بیان اینکه تمام دانش‌آموزان حاضر در اردوی امروز، یاور مربی هستند، خاطرنشان کرد: یاور مربی توسط مربی انتخاب و نسبت به سایر دانش‌آموزان دیگر این توانایی را دارد که در نبود مربی، آموزش های مهارتی را به دانش‌آموزان دیگر یاد بدهد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا منصوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار