افزایش ۳.۵ میلیون نفری مسافران در شهر با بازگشایی مدارس

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران برتشکیل سریع‌تر ستاد استقبال از مهر در حوزه ترافیک تهران تاکید کرد و گفت با آغاز سال تحصیلی ۳.۵ میلیون نفر به تعداد افرادی که در شهر تهران تردد می‌کنند، اضافه می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۳.۵ میلیون نفری مسافران در شهر با بازگشایی مدارس

سید‌جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای تهران با بیان اینکه ۳۵ روز تا بازگشایی مدارس فاصله داریم، گفت: با آغاز سال تحصیلی سفرهای شهری ۱۶ درصد افزایش خواهد یافت و ۳.۵ میلیون نفر به تعداد افرادی که در شهر تهران تردد می‌کنند، اضافه می‌شود.

وی با اعلام اینکه در گذشته در شهرداری تهران تمام معاونت‌ها درگیر این مساله می‌شدند، یادآور شد: اگر ستادی در این خصوص تشکیل شده ما اطلاعی در رابطه با آن نداریم و اگر تشکیل نشده، از شهرداری تقاضا داریم هرچه سریعتر ستادی را در این راستا تشکیل دهند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: در نیمه دوم سال با کوتاه‌شدن طول روز، سفرها متمرکز می‌شود و شاهد افزایش ترافیک می‌شویم و اگر آماده ترافیک نباشیم شرمنده مردم می‌شویم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر ترافیک ایجاد شود نمی‌توانیم ادعا کنیم که اطلاع و پیش‌بینی لازم را نداشتیم، گفت: تمام نهادهای مسئول و شهرداری باید در این زمینه تصمیمات لازم را بگیرند. ببینید در این روزها برگزاری یک نمایشگاه چه مشکلی را برای مردم ایجاد کرد البته که این ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه را بارها رسانه‌ها و اعضای شورا مطرح کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار