مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ؛

نقطه قوت خبرگزاری پانا استفاده از ظرفیت دانش آموز خبرنگاران است

زنجان ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان عملکرد خبرگزاری پانا را خوب ارزیابی کرد و گفت این خبرگزاری در استان زنجان در حال ریشه‌گیری و قوت است که عملکرد مطلوب سازمان دانش‌آموزی استان و خبرنگار دانش‌آموزان را بیان می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نقطه قوت خبرگزاری پانا استفاده از ظرفیت دانش آموز خبرنگاران است

مراسم تجلیل از دانش آموز خبرنگاران فعال استان برگزار شد .

علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان صبح امروز در مراسم تجلیل از دانش آموز خبرنگاران پانا گفت:مخاطب اصلی آموزش و پرورش دانش آموزان هستند و ارتقای تربیت و آموزش چند جانبه آنها جزو وظایف اصلی آموزش و پرورش است .

وی کارکرد های اجتماعی،مهارتی،فرهنگی هنریی را برای آموزش و پرورش خیلی مهم دانست و افزود: آموزش و پرورش یک بستر عالی برای اجرای این فعالیت ها و یک موقعیت مناسب برای دانش اموزان و اولیاست .

وی ادامه داد: اگر بخواهیم آموزش و پرورش موفق داشته باشیم باید رویکرد مهارت محور را در پیش بگیریم .

اسماعیلی از مجموعه خبرگزاری پانا به عنوان یک تشکل را یکی از اصلی ترین فعالیت های سازمان دانش اموزی دانست و گفت : خبرنگاری پانا یکی از اصول اصلی سازمان دانش اموزی است که وظیفه ی رساندن خبرهای دانش آموزان به آموزش و پرورش و بالعکس را عهده دار است .
وی همچنین گفت : پانا یک خبرگزاری رسمی است که در حال ریشه دار شدن و قدرت گرفتن در کشور و استان است که نقطه قوت ان استفاده و به کارگیری دانش آموزان است .

وی در ادامه اظهارات خود گفت: بیشتر خبرنگاران بنام و فعال در سطح استان از خبرگزاری پانا رشد کرده و به دیگر خبرگزاری ها رسیده اند .

وی همچنین افزود : حوزه خبر بسیار مهم و اثر گذار است و این بیان گر آن است که دانش اموزان باید به خبر های اطراف خود آگاه باشند که این آگاهی اگر از جانب خبرگزاری پانا باشد بسیار ارزشمند خواهد بود.

میرزایی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت ۱۷مرداد روز خبرنگار گفت : دانش آموزان باید بدانند که این روز بمناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی است و در ادامه این حرفه از ان شهید بزرگوار الگوبرداری کنند .

وی به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین ، باید تزریق اخبار مثبت و امید بخش به جامعه مد نظر اخبار قرار گیرد .

میرزایی در پایان سخنان خود به اهمیت زمان در اطلاع رسانی و اخبار اشاره کرد و زمان را به همراه صحت خبر جزو ارکان اصلی خبر نام برد.

۹

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار