مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی:

خبرگزاری پانا زمینه مطلوبی را در حوزه تعلیم و تربیت فراهم کرده است

بیرجند (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت خبرگزاری پانا با بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی دانش‌آموزان علاقه‌مند و پرتلاش توانسته است زمینه مطلوبی را در حوزه تعلیم و تربیت فراهم کند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا زمینه مطلوبی را در حوزه تعلیم و تربیت فراهم کرده است

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، در دیدار با مدیر سازمان دانش آموزی و مسئول خبرگزاری پانا در استان اظهار کرد: اگر تلاش دختران و پسران خوبم در خبرگزاری پانا برای روشن کردن حقایق و وقایع نبود، شاید فرصت‌ نقد، تغییرات، اصلاحات و شفاف‌سازی امکان پذیر نمی‌شد.

وی، با بیان این که خبرنگاران جوان پانا ضمن رصد طرح ها و برنامه های آموزش و پرورش استان، با پالایش به موقع و دریافت میدانی نظرات مردم، باید نقاط قوت و ضعف را به منظور کیفیت بخشی و رفع نقاط ضعف به خادمین خود اعلام کنند، عنوان کرد: با تعامل، کمک و مشورت همدیگر می توانیم آسیب‌های آموزشی و تربیتی بهارستان علم و ادب را بهتر شناسایی کرده و در رفع آن، تا تحقق کامل اهداف سند تحول تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، خبرگزاری پانا را یکی از بخش‌‌های فعال سازمان دانش‌آموزی استان دانست و بیان کرد: خبرگزاری پانا عضو خانواده آموزش و پرورش بوده، از این رو خبرنگاران این خبرگزاری بهتر از هر رسانه دیگری می‌توانند درک صحیح و مطلوبی از فرایند تعلیم و تربیت و رخدادهای آن در نظام تعلیم و تربیت داشته باشند.

فرخنده، با بیان این که هیچ کس بهتر از خبرنگاران خبرگزاری پانا نمی‌توانند منعکس کننده اخبار نظام تعلیم و تربیبت باشند، خاطر نشان کرد: هر دانش‌آموز جزو نظام تعلیم و تربیت به شمار می‌رود و نیازهای حوزه تعلیم و تربیت را بهتر از سایر افراد دیگر می‌شناسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: تلاش خستگی‌ناپذیر، سخت‌کوشانه و مداوم خبرنگاران خبرگزاری پانا در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی، نشست‌ها، رخداد‌های سیاسی و اجتماعی زینت‌بخش جامعه خبری استان بوده و این عزیزان برای تهیه خبر و ساماندهی فرایند اطلاع‌رسانی هماره در وسط میدان مبارزه با بوق های تبلیغاتی و غول های خبرپراکنی استکبار جهانی هستند.

به گفته فرخنده، خبرگزاری پانا با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی دانش‌آموزان علاقه‌مند و پرتلاش توانسته است زمینه مطلوبی را در حوزه تعلیم و تربیت فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار