با حضور رئیس سازمان دانش آموزی قم صورت گرفت

دیدار نمایندگان دانش آموزان قم و آذربایجان شرقی

قم(پانا)- نمایندگان دانش آموزان قم و استان آذربایجان شرقی در نشست مشترکی در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم به بیان طرح ها و دیدگاه های خود پرداختند.

کد مطلب: ۱۲۹۹۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نمایندگان دانش آموزان قم و آذربایجان شرقی

در پی سفر «علی پور‌علی» نماینده دانش آموزان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی به استان مقدس قم، جلسه مشترک نمایندگان دانش آموزان و نوجوانان استان قم در محل سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.
در ابتدای این جلسه رسول مولایی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم ضمن خوش آمد گویی و زیارت قبولی به پورعلی ایام عزاداری اباعبدلله الحسین علیه السلام را تسلیت گفت و همچنین به ضرورت همکاری های دوجانبه جهت پیشبرد اهداف دانش آموزی اشاره کرد.
در ادامه، امید محمدی رئیس مجلس دانش آموزی استان قم در سخنانی با اشاره به لزوم شناسایی نیازها و وجوهات اشتراک بین دو استان در رابطه با امور نوجوانان و دانش آموزی اظهار کرد: ارتباطات دو استان جهت برگزاری طرح های مشترک باید تقویت شود و در مجلس دانش آموزی کشوری همکاری های خوبی داشته باشیم.
پورعلی نیز با اظهار خرسندی از حضور در جمع فعالان مجلس دانش آموزی گفت: باید دانش آموزان دو استان را به کمک یکدیگر به سمت سویی هدایت کنیم که پس از دوران دانش آموزی در راستای خدمت به ملت ایران و جوانان گام بردارند.
در این نشست، کاشانی نژاد منشی مجلس دانش آموزی استان قم، مهجوریان عضو هیئت رئیسه سنی و محمدی تبار نماینده مجلس دانش آموزی استان قم به بیان برخی از معضلات و مسائل دانش آموزان پرداختند و همچنین راهکار هایی برای حل این مسائل ارائه دادند.
دانش آموزخبرنگار: محمد حسین جوزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار