معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی عنوان کرد:

رشد دو برابری در کسب عناوین جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از رشد دو برابری در کسب عناوین سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رشد دو برابری در کسب عناوین جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها

محمد عقیقی در توضیح این خبر عنوان کرد: جشنواره فرهنگی، هنری کانون های فرهنگی تربیتی از برنامه های متنوع، جذاب، موثر و نشاط آوری است که بسیاری از دانش آموزان می توانند بخشی از مهارت ها و قابلیت های مورد نیاز آینده خود را از این طریق کسب کنند، بنابراین این جشنواره به منظور رشد و شکوفایی استعدادها و ارتقاء سطح آگاهی و مهارت افزایی دانش آموزان متناسب با رشته ها و گرایش های حوزه های سه گانه اصلی فعالیت های کانون ها یعنی جوانه ها، انجمن های ۲۲ گانه و کارگاه‌های آموزشی و مهارتی برگزار می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان، افزایش سطح آگاهی و ترغیب دانش آموزان به مهارت آموزی را از اهداف این جشنواره برشمرد.
عقیقی افزود: تعداد آثار ارسالی از مناطق و شهرستانها به استان ۱۰۲ اثر بوده که پس از داوری در سطح استان ۲۲ اثر به مرحله کشوری راه پیدا کردند و پس از اعلام نتایج تعداد چهار اثر منتخب کشوری شدند.
وی تصریح کرد: نادیا باقری از کانون شهید مطهری مانه و سملقان در رشته قصه گویی اول کشوری و عسل اسماعیل آبادی و زینب نودهی از کانون ریحانه بجنورد در رشته های برنامه نویسی تحت وب و چرم دوزی به ترتیب دوم و سوم کشوری شدند.
عقیقی خاطرنشان کرد: کانون سمیه شیروان نیز در برنامه جوانه ها موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار