14 میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش قم اهدا شد

قم (پانا) - بیش از 14 میلیارد تومان تجهیزات مربوط به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش توسط اداره کل نوسازی مدارس استان قم خریداری و در قالب کاروانی در 9 هنرستان استان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
14 میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش قم اهدا شد

بیش از 14 میلیارد تومان تجهیزات مربوط به هنرستان‌های فنی و حرفه ای در رشته های برق، طلاسازی، خیاطی، معرق کاری، مکانیک، مکاترونیک، تاسیسات، مدیریت خانواده و . .. خریداری و در قالب کاروانی، در هنرستان‌های فنی حرفه ای و کاردانش استان قم توزیع شد.

احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در این خصوص اظهار کرد: این اداره کل در سال مالی 1400 بیش از 31 میلیارد تومان تجهیزات جهت مدارس جدیدالاحداث و هنرستان‌ها خریداری کرده که از این مبلغ 14 میلیارد تومان آن به خرید تجهیزات هنرستان‌ها اختصاص یافته است؛ ضمنا در سال مالی 1400 تجهیزات خریداری مدارس نسبت به سال 1399 گذشته 3 برابر افزایش یافته است.

وی افزود: از 14 میلیاد تومان تجهیزات هنرستانی، 3 و نیم میلیارد تومان آن توسط شرکت نفت در سفر ریاست جمهوری به اهداء شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به سیاست توسعه هنرستان های استان افزود: گسترش هنرستان‌های فنی و حرفه ای استان یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است که موجب توانمندسازی دانش آموزان و جذب هرچه سریعتر آنها به بازار کار و تامین نیروی مهار مورد نیاز کارخانه ها، کارگاه ها و مراکز فنی و صنعتی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار