رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات سلامی، هماهنگی بین سازمان‌ها برای برگزاری مراسم ملی و مذهبی است

زنجان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت‌ سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سیاست‌گذاری و هماهنگی بین تمام نهادها و سازمان‌ها برای برگزاری مراسم به‌ویژه در سطح ملی از جمله دهه فجر، 9 قدس، روز جهانی قدس، 13 آبان و... است.

کد مطلب: ۱۲۹۷۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات سلامی، هماهنگی بین سازمان‌ها برای برگزاری مراسم ملی و مذهبی است

حجت‌الاسلام علی ناصر، ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد 1359 اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و همچنین جنگ تحمیلی که در سال 1359 آغاز شد، مجموعه‌های زیادی برای بزرگداشت مناسبت‌های مختلفی از جمله روز جهانی قدس که امام خمینی(ره) بنیانگذار آن بودند و همچنین 13 آبان و 22 بهمن و سالروز تشکیل برخی سازمان‌ها فعالیت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها پراکنده بود و گاهی موازی‌کاری و سبب هدررفت بیت‌المال می‌شد که امام راحل با دوراندیشی خود، دستور به تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دادند.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سیاستگذاری و هماهنگی بین تمام نهادها و سازمان‌ها برای برگزاری مراسم به‌ویژه در سطح ملی از جمله دهه فجر، 9 قدس، روز جهانی قدس، 13 آبان و... است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آیت‌الله احمد جنتی از بدو تاسیس تا سال گذشته به عنوان نماینده امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود، گفت: حیطه فعالیت‌های شورا رفته‌رفته بیشتر می‌شد و از این جهت آیت‌الله جنتی به عنوان نماینده رهبر انقلاب بودند و یک قائم‌مقام داشتند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از استعفای آیت‌الله جنتی، حجت‌الاسلام موسی‌پور را به عنوان رئیس شورا و نماینده خود در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انتخاب کردند، افزود: 3 موضوع مهم در حکم رهبر انقلاب به حجت‌الاسلام موسی‌پور مورد تاکید قرار گرفته که مهمترین آن جایگاه شورا است.

حجت‌الاسلام ناصر اظهار کرد: امامین انقلاب، مهرهای تایید و مدال‌های قابل تاملی نسبت به عملکرد شورا دارند و رهبر انقلاب در حکم اخیر به حجت‌الاسلام موسی‌پور به تمام چالش‌ها مبنی بر انحلال شورا پاسخ دادند.

وی تصریح کرد: در حکم رهبر انقلاب آمده که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شمار نهادهای قانونی و اثرگذار بوده و منشأ بصیرت‌افزایی و آرمانگرایی در بزرگداشت مناسبت‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رهبر انقلاب در حکم انتصاب حجت‌الاسلام موسی‌پور 2 انتظار را خواسته‌اند، گفت: انتظار اول، تبیین و عمق‌بخشی به شعارها است.

وی ابراز کرد: تحول بزرگی در چارت تشکیلاتی و محتوایی شورا در حال انجام است که شاید زمانبر باشد اما شعارها و محتوایی که در مراسم به کار می‌رود باید عمیق، علمی و به‌روز باشد.

حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: انتظار دوم رهبر انقلاب از نماینده‌شان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دل‌های مخاطبان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رهبر انقلاب 5 توصیه به نماینده و کارکنان شورا داشتند، گفت: این توصیه‌ها شامل مردمی کردن بزرگداشت‌ها، فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی، به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و چابک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زایدها و فرسودگی‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار