خدمت‌دهی شرکت ملی پست به ۲ میلیون نفر در روز

تهران (پانا) - مسئولان شرکت ملی پست می‌گویند با وجود اینکه این شرکت روزانه ۲ میلیون مخاطب دارد و ایجاد نارضایتی حتی در یک درصد از این مخاطبان نیز باعث بروز ۲۰ هزار شکایت می‌شود اما این اتفاق رخ نداده و ارتباط موثری شکل گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۹۶۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمت‌دهی شرکت ملی پست به ۲ میلیون نفر در روز

محمود لیائی، معاون وزیر ارتباطات، امروز در مراسم همایش ۲ روزه کارشناسان روابط عمومی شبکه پستی کشور گفت: روابط عمومی شرکت ملی پست در بین روابط‌عمومی‌های کشور رتبه نخست را دارد و انتظار ما از روابط عمومی این است که فاصله خود با روابط عمومی دیگر سازمان‌های وزارت‌خانه را حفظ کنند.

وی افزود: برای روابط‌عمومی‌های شرکت ملی پست، یک سال اینترنت و تماس رایگان همراه با یک عدد لپ‌تاب در نظر گرفته شده است که به آن‌ها اهدا خواهد شد.

در ادامه «محمدرضا قادری» عضو هیات‌مدیره شرکت ملی پست گفت: عمر روابط عمومی در سازمان‌های ما خیلی زیاد نیست و به همین دلیل بسیاری از سازمان‌ها تعریف درستی از روابط عمومی ندارند و آن را درک نمی‌کنند. بسیاری از سازمان‌ها روابط عمومی را صرفا تشریفات و هماهنگ‌کننده مراسم‌ها می‌دانند.

وی افزود: فلسفه اصلی روابط عمومی مردم‌داری است. اگر روابط عمومی در تقابل با رسانه و مردم قرار بگیرد، نشان‌دهنده سطح بلوغ پایین آن است. روابط عمومی با عملکرد درست خود باعث پیشگیری از بسیاری از تنش‌ها است.

قادری تاکید کرد: در سه سال گذشته روابط عمومی شرکت ملی پست توانسته است ارتباط خوبی با مردم و رسانه برقرار کند. با توجه به این‌که شرکت ملی پست روزانه ۲ میلیون مخاطب دارد و ایجاد نارضایتی حتی در یک درصد از این مخاطبان نیز باعث بروز ۲۰ هزار شکایت می‌شود که این اتفاق رخ نداده و ارتباط موثری شکل گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار