معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

۳۷ میلیارد ریال اعتبار به ادارات آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی تعلق گرفت

مشهد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، از اعتبارات تعلق گرفته به ادارات و جزئیات نقل و انتقالات سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۷ میلیارد ریال اعتبار به ادارات آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی تعلق گرفت

ابوالفضل حسینی به برنامه های این اداره برای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: از مهمترین عوامل؛ آماده سازی مدارس، فضا، نیروی انسانی و تجهیزات است که ما برای تحقق این عوامل مبلغ ۳۷میلیارد تومان را بین مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان تقسیم کرده ایم تا شاهد مهری کامل و بی نقص باشیم.

وی در ادامه درباره‌ برنامه ریزی های صورت گرفته جهت کاهش کسری نیروهای آموزشی و فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: با تجمیع کردن کلاس ها، اتمام پروژه‌های ناتمام که جزو مهمترین دستور کارهاست، با سفر ریاست جمهوری اعتبار مورد نیاز آن تامین شد و به دنبال کاهش کسری های موجود هستیم.

حسینی همچنین در رابطه با نقل و انتقالات فرهنگیان گفت: ما ۸۷۰۰ درخواست از داخل استان داریم که در نیمه اول مرداد و بصورت یک مرحله ای اعلام خواهیم کرد. همچنین در بخش نقل و انتقال اضطرار برای اولین بار برای بانوانی که فرزندان زیر ۲سال دارند، شرایط را فراهم کرده ایم تا بصورت موقت از آنها استفاده شود. همکاران سرپرست خانواری که دارای فرزند زیر ۱۸سال و شرایط قانونی هستند هم جزو نقل و انتقالات موقت ما محسوب می شوند.

ابوالفضل حسینی به اتفاقی نو در نقل و انتقالات فرهنگیان اشاره کرد که مربوط به همکاران تک فرزندی است که پدر یا مادر آنها دارای بیماری صعب العلاج هستند.

وی در پایان اعتبار ۳۷میلیاردی تعلق گرفته به استان را اولین مرحله این اعتبارات دانست و گفت: زمان دریافت اعتبارات بعدی به شهرستان های استان اعلام و ابلاغ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار