عباس مهاجر:

اختتامیه جشنواره «فردا» بعد از محرم و صفر برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی از برگزاری مجازی اختتامیه جشنواره «فردا» بعد از ماه محرم و صفر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره «فردا» بعد از محرم و صفر برگزار می‌شود

«عباس مهاجر» در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی درباره جزئیات برگزاری جشنواره «فردا» اظهار داشت: فراخوان جشنواره فرهنگی هنری فردا از مهرماه ۱۴۰۰ به مدارس ارسال شده است و در مجموع حدود ۴.۵ میلیون دانش‌آموز در سطح کشور به صورت فردی و گروهی در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی افزود: این جشنواره در مجموع ۶ بخش و بیش از ۸۰ رشته دارد امسال چهلمین دوره از این جشنواره برگزار می‌شود. مجموع آثار ارسالی به مدارس، مناطق، استان‌ها و در نهایت دبیرخانه کشوری جشنواره، ۹ هزار و ۳۲۱ اثر بوده است.

مهاجر با بیان اینکه این جشنواره امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره آثار را در یک مرحله به صورت مجازی داوری کرده و بعد از آن ۲ هزار و ۲۹۰ اثر برای داوری نهایی انتخاب شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: اختتامیه این جشنواره بعد از ماه محرم و صفر با حضور نفرات برتر کشوری به صورت مجازی در تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اشاره کرد: بخش ارسال آثار و داوری به صورت کامل انجام و نتایج به استان‌ها اعلام شده است. مهاجر اظهار امیدواری کرد همزمان با اختتامیه چهلمین دوره جشنواره فردا، رونمایی از پوستر جشنواره چهل و یکم نیز صورت گیرد.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی درباره حمایت از آثار دانش‌آموزان برگزیده نیز گفت: یکی از سیاست‌های پیش روی ما حمایت از افراد برگزیده است. تلاش داریم با حضوری شدن جشنواره، باشگاه مهارت را برای نفرات برگزیده راه اندازی کنیم.

وی اضافه کرد: هم نشینی با اساتید شاخص باعث رشد مهارت و استعداد دانش‌آموزان و نفرات برگزیده این جشنواره می‌شود تا بتوان این افراد را به مراکزی معرفی و به عنوان یک شتاب دهنده ایده‌های ناب دانش‌آموزان را حمایت کرد.

مهاجر همچنین اعلام کرد: با بنیاد ملی نخبگان مکاتباتی برای حمایت دانش‌آموزان نخبه و برتر داشته ایم و در این باره نیز رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار