علی آمره:

جشنواره نوجوان خوارزمی ابزاری در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین است

تهران (پانا) - در مراسم آیین تقدیر از رتبه‌های برتر هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی منطقه 8، مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن بیان این که جشنواره نوجوان خوارزمی ابزاری است که در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین گام برمی دارد، نیروی انسانی جوان و کارآمد با زیربنای ایمان و دین اسلام را مهمترین سرمایه امیدبخش کشور جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان خوارزمی ابزاری در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، آیین تقدیر از رتبه های برتر هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دوره اول متوسطه منطقه روز یکشنبه مورخ 2 مرداد 1401 با حضور علی آمره مدیر اموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین، مدیران مدارس دوره اول و دانش آموزان برگزیده هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی دوره اول متوسطه در سالن شهید آوینی منطقه 8 برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه عنوان داشت: جشنواره نوجوان خوارزمی فرصتی است که استعداد های نوجوانان و جوانان شناخته و از ایده های آنها در مشکلات جامعه استفاده شود، جشنواره نوجوان خوارزمی ابزاری است که در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین گام برمی دارد و با تلفیق دانش تئوری و کار عملیاتی در دانش آموزان، تعلیم و تربیتی ماندگار و پایدار ایجاد خواهد کرد.

وی بیان داشت: نیروی انسانی جوان و کارآمد با زیربنای ایمان و دین اسلام مهمترین سرمایه امیدبخش کشور جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی است و این از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است، دشمنان این نظام مقدس در صدد این هستند با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های مختلف تبلیغاتی خود، خودباوری، دین داری، عدالت خواهی و انقلاب گری را از جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بگیرند و افکار و اندیشه های مسموم خود را به آنها القا کنند.

علی آمره سپس هدف از برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی را تلاش در جهت شناسایی دانش‌آموزان مستعد عنوان و ابراز امیدورای کرد: برگزاری این نوع جشنواره‌ها گامی در جهت بالفعل کردن استعدادهای دانش ‌آموزان می باشد.

در ادامه مراسم حسن بیگی معاون آموزش متوسطه منطقه با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش‌آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان، کیفیت‌بخشی به فرآیند یاددهی، یادگیری مبتنی بر تدریس پژوهش محور، موقعیت محور و ... مطابق با برنامه درسی ملی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی افزود: کاربردی کردن دانش و ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه و موقعیت‌های زندگی، توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش‌آموزان برای ورود به میدان رقابت‌های علمی از دیگر اهداف تعیین شده برای جشنواره نوجوان خوارزمی است.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر محورهای جشنواره نوجوان خوارزمی و داوران و ناظران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار