شهریار خواجه‌صالحانی:

هیات شهید سلیمانی منطقه ۱۱، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ از تشکیل هیئت متمرکز دانش‌آموزی و فرهنگیان شهید سلیمانی در سطح منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هیات شهید سلیمانی منطقه ۱۱، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

شهریار خواجه صالحانی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در گفت‌وگو با پانا گفت: در ایام دهه ولایت و به مناسبت عید غدیر هیئت شهید سلیمانی با برپایی موکب های پذیرایی در سطح منطقه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به ضرورت جلب مشارکت تشکل ها و سازمان های مختلف، جلسات هیئت به صورت مستمر با حضور مسئولان تشکلات منطقه از قبیل بسیج، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن‌ های اسلامی برگزار می‌شود و برنامه های منظم و سازمان یافته ای برای این هیئت در حال تدوین است.

خواجه صالحانی در ادامه گفت: تدوین برنامه عملیاتی تربیت راوی، مداح و سخنران و ... توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، برنامه ریزی مناسب هیئت شهید سلیمانی در محرم، تهیه بنر خیر مقدم برای ورودی مدارس و محیط های یادگیری با محتوای هیئت شهید سلیمانی توسط روابط عمومی، تدوین برنامه زمان بندی سالانه هیئت شهید سلیمانی برای مدارس و محیط های یادگیری توسط معاونت پرورشی، برنامه ریزی مناسب برای صبحگاه مدارس توسط سازمان دانش آموزی، برنامه ریزی یک روز در بهشت توسط بسیج دانش آموزی با مشارکت تمامی مدارس، برنامه‌ریزی جهت معرفی هیئت به سازمان‌ها و نهادهای درون و برون سازمانی با محوریت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، دعوت به همکاری از مربیان و متربیان علاقه‌مند و مستعد از جمله برنامه هایی است که برای راه اندازی و توسعه این هیئت پیش‌بینی شده است.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تاکید کرد: هدف اصلی از تشکیل این هیئت صرفاً برپایی مجالس سخنرانی و مداحی نیست، بلکه این هیئت با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت بروز استعدادهای مربیان و متربیان با راهبرد گرامیداشت ایام الله اعم از مناسبت های ملی، مذهبی و برگزاری اردوها و بازدیدهای موضوعی در راستای جهاد تبیین، از مسیر تربیت راوی، مداح، سخنران و ... تشکیل شده و پیگیری‌ها جهت ثبت رسمی مجوز هیئت در سازمان تبلیغات اسلامی در حال انجام است.

وی در پایان گفت: قطعاً مزین شدن این هیئت در منطقه به نام و یاد شهید سلیمانی، منشأ برکات و خیرات فراوانی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار