احمدی لاشکی:

نیروهای قراردادی، کار معین و مراکز غیر دولتی منتظر خبرخوب برای تبدیل وضعیت‌شان باشند

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش به نیروهای قراردادی، کار معین و مراکز غیردولتی امید داد تا منتظر خبرهای خوب باشند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای قراردادی، کار معین و مراکز غیر دولتی منتظر خبرخوب برای تبدیل وضعیت‌شان باشند

قاسم احمدی لاشکی گفت: دغدغه مقام معظم رهبری در ارج نهادن به ماده درسی مطالعات اجتماعی در حفظ نخبگان و جلوگیری از فرار مغزها، موضوعات مهمی است که لازم به توجه ویژه است.

وی با تاکید بر همکاری شورای شهر و شهردار شهرستان در جهت تاسیس بیمارستان فرهنگیان و مرکز رفاهی بازنشستگان شهرستان افزود: به استناد ماده ۲ قانون آموزش و پرورش، می‌توانید در زمینه ارتقای مالی - درآمدی، اقدامات موثری در زمینه درآمد زایی مراکز آموزشی و پرورشی در جهت رفع موانع مالی داشته باشید.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: باید بر مبنای ساحت زیستی مدیران آموزش و پرورش مناطق گزینش و تربیت شوند.

لاشکی در ادامه با اشاره به قانون کمسیون اجتماعی مجلس در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی/کار معین و مراکز غیر دولتی اظهار امیدواری کرد انشاالله بزودی شاهد خبرهای خوبی در این زمینه باشیم.

وی در پایان با اشاره به توجه خاص مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به ماده درسی مطالعات اجتماعی که سند پیشرفت کشور بر پایه آن تدوین و تنظیم می شود بر توجه بیشتر به این کتاب درسی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار