تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی اداره ورزش یکی ازمهمترین دغدغه‌های موجود است

ورامین(پانا)- مدیرکل ورزش وجوانان از ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی که نزدیک ۴۰۰ نفر در اداره‌های ورزش و جوانان استان تهران مشغول فعالیت هستند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی  اداره ورزش  یکی ازمهمترین دغدغه‌های موجود است

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش جوانان، نصرالله پریچهره با اشاره به وضعیت پرسنل قراردادی در استان تهران گفت: از جمله دغدغه‌هایی که برای رفع آن در تلاش خواهیم بود، تبدیل وضعیت کارمندان است که باید با تدوین راهکاری مناسب شرایط را برای رفاه حال همکاران مهیا نمود.
این مسوول ادامه داد: نزدیک به ۴۰۰ نیروی قراردادی هیاتی در اداره‌های ورزش و جوانان استان تهران مشغول فعالیت است که در نظر است ساماندهی شوند.
او اظهار کرد: نمایندگان مجلس مهمترین رکن برای پیگیری این امر مهم هستند که رایزنی‌هایی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.
پریچهره افزود: دکتر نوش‌آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی هم اکنون پیش قراول این امر قرار گرفته و پیگیر تا حصول نتیجه خواهد بود.
او اشاره کرد: بعد از دیدار با نماینده مردم ورامین در مجلس موضوعات مختلف ورزش ورامین در دستور کار قرار گرفت که این امید میرود با همت والای مسوولان دلسوز منطقه شاهد رشد روزافزون ورزش باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ضمن خیر مقدم به مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت حضور در شهر شهیدان ۱۵ خرداد گفت: خرسندیم شخصیتی سکاندار ورزش استان شده که می‌تواند با درایت و دلسوزی، شرایط را برای پیشرفت فراهم آورد.
ابراهیم شیرکوند ادامه داد: امید در دلها زنده شده تا بتوان با بهره‌مندی از تجربه، دانش و ارتباطات مدیرکل جدید شرایط ورزش در استان بیش از پیش بهبود یافته تا با پشت سر گذاشتن دوران ویروس منحوس کرونا به روزهای خوش امیدوار شد.
او گفت: با وجود همدلی مدیر کل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم دشت ورامین در مجلس، فرماندار و امام جمعه ورامین، قطع به یقین ورزش به آنچه مستحق است خواهد رسید.
شیرکوند اذعان کرد: جای خوشحالی است که دکتر نوش‌آبادی همواره حامی ورزش و جوانان منطقه بوده و هست که این امر در پیگیری امور با وزیر ورزش و مدیرکل به وضوح قابل درک است.

در ادامه این نشست پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ضمن تبریک انتصاب مدیر کل ورزش و جوانان، خواستار پیگیری مجدانه امور استخدامی خود شدند تا با امنیت شغلی بیشتر بتوانند برای خدمت به جامعه جوان کوشاتر از قبل باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار