راهیابی 2 دانش‌آموز بوشهری به مرحله نهایی المپیادهای علمی

بوشهر (پانا) - رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت محمد ابراهیمی و علیرضا گرگین ، 2 دانش‌آموز بوشهری موفق به راهیابی به مرحله سوم و نهایی المپیادهای علمی دانش‌آموزی شدند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 2 دانش‌آموز بوشهری به مرحله نهایی المپیادهای علمی

کاوه امیری اظهار کرد: المپبادهای علمی دانش‌آموزی توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در رشته‌های شیمی، فیزیک، ریاضی، رایانه، زیست شناسی، نجوم و اختر فیزیک، ادبیات، سلول‌های بنیادی و پزشکی، علوم و فناوری نانو، علوم زمین، جغرافیا، اقتصاد و مدیریت و کارآفرینی و در 3 مرحله برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری، یکهزار و 270 دانش‌آموز دانش‌آموز بوشهری در مرحله اول المپیاد شرکت کرده بودند که 61 نفر به مرحله دوم راه یاقتند.

امیری خاطرنشان کرد: با اعلام رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، محمد ابراهیمی دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی در رشته سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و علیرضا گرگین از دبیرستان استعدادهای درخشان امام خمینی برازجان در رشته علوم و فناوری نانو موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی المپیادهای علمی شدند تا در این مرحله برای دستیابی به مدال طلا، نقره و یا برنز به رقابت با سایر دانش‌آموزان بپردازند.

وی اضافه کرد: نتیجه مرحله سوم و نهایی المپیاد در شهریور سال جاری اعلام می‌شود.

امیری در پایان یادآور شد: دانش‌آموزان بوشهری در المپیاد علمی سال تحصیلی گذشته موفق به کسب یک مدال نقره در رشته زیست شناسی و یک مدال برنز در رشته سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار