قدردانی رئیس کمیسیون آموزش مجلس از دانش‌آموزان المپیادی

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش مجلس در پیام‌های جداگانه‌ای قهرمانی تیم‌های المپیاد ریاضی و زیست‌شناسی در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۴۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی رئیس کمیسیون آموزش مجلس از دانش‌آموزان المپیادی

علیرضا منادی سفیدان در پیام‌هایی جداگانه کسب مقام هشتم المپیاد ریاضی جهانی و کسب چهار مدال طلای جهانی المپیاد زیست شناسی در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

در این پیام‌های تبریک آمده است:

«کسب مقام هشتم المپیاد ریاضی جهانی و بازگشت به 10 کشور اول جهان را به مدال آوران جوان، معلمان و مربی‌های سختکوش این عزیزان و‌ همچنین خانواده محترم مدال آوران تبریک می‌گویم. ان‌شاالله این درخشش جهانی زمینه ساز موفقیت‌های بزرگ‌تر در عرصه علم و دانش و همچنین تحقیقات و ابتکارات برای کشورمان و این عزیزان خواهد بود.

همچنین کسب 4 مدال طلای جهانی المپیاد زیست شناسی و درخشش بی‌نظیر تیم 4 نفره جمهوری اسلامی ایران را به زیست شناسان جوان مدال آور، اساتید و مربیان دلسوزشان و همچنین خانواده محترم این عزیزان تبریک عرض می‌کنم. خودباوری جوانان دانشمند کشورمان در عرصه‌ مهم علم زیست شناسی در شاخه‌های مختلف آن، امیدبخش آینده درخشان و برتری جهانی در شاخه متنوع این حوزه از جمله بیوتکنولوژی و سلولهای بنیادی و ... را می دهد. آرزوی موفقیت بیش از پیش این عزیزان را داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار