پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پی در گذشت خیرمدرسه‌ساز

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پیامی درگذشت خیرمدرسه ساز مهندس جواد موفقیان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پی در گذشت خیرمدرسه‌ساز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن پیام مسعود بهرامی،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به شرح زیر است:

«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون»

«خبر آسمانی شدن خیّر نیکوکار عرصه مدرسه‌سازی و رئیس بنیاد نیکوکاری موفقیان، «مهندس جواد موفقیان» موجب تألم و تأثر این مجمع شد.

بی‌تردید تلاش‌ها و سخاوت‌های کریمانه این بزرگ‌مرد عرصه مدرسه سازی، منشأ ثمرات، خیرات و آثار دنیوی و اخروی فراوانی خواهد بود.

جواد موفقیان تنها یکی از هزاران انسانی است که قلم در مدح او سر تعظیم فرود می آورد مردانی که زندگی عجیب و خدمت بی منتشان به دانش اموزان این آب و خاک ذهن هر فردی را به خود مشغول می‌کند .

نتیجه تلاش‌های آقای موفقیان در عرصه مدرسه‌سازی،احداث چندین مدرسه و بیشتر در نقاط جنوبی تهران و شهرستان‌هایاستان تهران بود، مدارس ابتدایی ،دبیرستان و هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای مناطق بهارستان،ورامین ،شهرری ،اسلامشهر،محمدشهر و کرج در مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع ساخته است ماحصل کار بنیاد موفقیان ساخت سی بنای آموزشی اعم از مدرسه و هنرستان فنی حرفه‌ای است همچنین تعدادی مدرسه برای دانش‌آموزان استثنایی و فضای آموزشی و خوابگاهی برای دانش‌آموزان نابینا احداث کرده اند که در مجموع بیش از ۱۴هزار دانش‌آموز و هنرجوی در آن تحصیل می کنند .

ضمن ابراز همدردی، این ضایعه اندوهناک را به جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، خانواده خیرین مدرسه سازشهرستان‌های استان تهران و همچنین خانواده معزای این عزیز از دست رفته ، تسلیت عرض نموده از خداوند رحمان برای آن مرحوم، طلب آموزش داریم. خداوند متعال روح پاکش رابا مولایش علی «ع» محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار