اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اعلام نتایج مرحله استانی و راه یافتگان کشوری جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونین دبیرستان‌های دوره اول متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مرتضی تاجیک در این رابطه اظهار کرد: جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونین دبیرستان‌های دوره اول متوسطه در هر سال تحصیلی از مجموعه طرح و برنامه‌های معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش است که در سطح مناطق شهرستان‌های استان تهران انجام و در سال تحصیلی جاری تعداد 26 اثر به مرحله استانی راه یافتند.

وی در ادامه تصریح کرد: جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونین دبیرستان‌های دوره اول متوسطه با هدف ارتقاء کیفیت فرآیندهای مدیریتی در سطح خرد و کلان با توجه به الگوی تعالی مدیریت مدرسه در مدارس دوره اول متوسطه برگزار می‌گردد.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: در این راستا با ارزیابی صورت گرفته توسط تیم داوری استان، شش اثر برگزیده و راه یافتگان به مرحله کشوری عبارتند از، مونس پازوکی دبیرستان ائمه اطهار پاکدشت، محمد اکبری دبیرستان دکتر شهیدی ناحیه1بهارستان،زهرا کابلی تبار دبیرستان حضرت معصومه(س) اسلامشهر،نجمه حب عسگری دبیرستان حضرت زهرا(س) دماوند، آرزو صالحی دبیرستان طاها قرچک ورقیه ولی پور دبیرستان شیخ مفید پاکدشت.

مرتضی تاجیک، ضمن تقدیر از تلاش و ایده‌هایبرتر مدیران برگزیده، کسب مقام برتر آنان در استان را تبریک گفت و برای آنها در مرحله کشوری موفقیت را آرزو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار