مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

سلامت، اصلی مهم در اقدامات آموزشی و تربیتی است

بهارستان یک (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاحیه اتاق بهداشت منطقه بهارستان یک، سلامت جسمی دانش‌آموزان را یک اصل مهم در اقدامات آموزشی و تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۳۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سلامت، اصلی مهم در اقدامات آموزشی و تربیتی است

آیین افتتاحیه اتاق بهداشت در ناحیه یک بهارستان با حضور مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش، غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت بدنی، الهام صیادی معاون ابتدایی و ندا عاملی کارشناس سلامت آموزش و پرورش، ناحیه یک بهارستان در مدرسه شهید عیوضی‌وند برگزار شد.

در این مراسم مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن گرامیداشت هفته سلامت، اظهار کرد: تربیت‌بدنی و سلامت کل، هر دو نعمت‌ ارزشمندی هستند و اگر به این موارد توجه نشود، عارضه‌ای جبران‌ناپذیر پدید خواهد‌ آمد و حتی عاطفه میان اعضای خانواده از بین خواهد رفت؛ بنابراین سلامت دانش‌آموز چه در حوزه خانواده و چه در حوزه آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و یک اصل مهم محسوب می‌شود.

وی افزود: در دوران کرونا ثابت شد که اگر سلامت نباشد، هیچ یک از اقدامات اجتماعی و آموزشی انجام نخواهد شد و از اساسی‌ترین وظایف می‌توان به پیشگیری اشاره کرد و امید است با افتتاحیه اتاق‌های بهداشت در سراسر مدارس شهرستان‌های استان تهران، فضای مناسبی برای سلامت جسمی دانش‌آموزان فراهم شود.

بهرامی ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان بهداشت کشور بر حضور و فعالیت مسئولان تربیت‌بدنی و سلامت تاکید کرد و ادامه داد،بدون فعالیت مسئولان، وجود این امکانات بهداشتی در مدارس بی‌فایده خواهد بود.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار